1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی مرسدس C63 edition 1 با رینگ‌های فورجیاتو

معرفی مرسدس C63 edition 1 با رینگ‌های فورجیاتو

13 بهمن 1396
  • 0

یکی از خاص‌ترین محصولات چند سال اخیر مرسدس بنز، مدل C63 ادیشن 1 است که نسخه‌ای پرفورمنس بوده و دارای رنگ بدنه خاکستری مات با نوارهای زرد رنگ است که نمایی مسابقه‌ای را ایجاد کرده است.

 معرفی مرسدس C63 edition 1 با رینگ‌های فورجیاتو

تغییرات ظاهری این خودرو به رینگ‌ها نیز کشیده شده به گونه‌ای که رینگ‌های 19 اینچی چند پره تیره و زرد نیز با ظاهر کلی C63 ادیشن 1 همخوانی فوق‌العاده‌ای دارند؛ اما واضح است که ذائقه همه یکسان نبوده و یکی از مالکان این خودرو با استفاده از رینگ‌های ساخت فورجیاتو ظاهر این کوپه پرفورمنس را ارتقا داده است.

 معرفی مرسدس C63 edition 1 با رینگ‌های فورجیاتو

بی‌شک فورجیاتو به خاطر رینگ‌هایی شناخته می‌شود که ابعاد بسیار بزرگی داشته و در این مورد البته سایز درستی انتخاب شده است. رینگ‌های تکنیکا TEC 2.6 کمپانی کاملاً با خودرو هماهنگ بوده و دارای طراحی کلاسیک 5 پره و مدولار بوده که همان ترکیب مشکی و زرد را حفظ کرده است.

این رینگ و لاستیک‌ها وظیفه انتقال قدرت 503 اسب بخاری پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو را به سطح زمین بر عهده دارند.

 معرفی مرسدس C63 edition 1 با رینگ‌های فورجیاتو

به نظر می‌رسد پکیج ترمزهای سرامیک کربنی نیز در این خودرو بکار رفته است. هر چه باشد درباره خودرویی حرف می‌زنیم که شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت زیر 4 ثانیه‌ای دارد.

با استفاده از رینگ‌های جدید، ترمزهای بزرگ و پکیج آئرودینامیکی AMG، ادیشن 1 ما آماده حمله به پیست بوده اما احتمالاً در جاده‌ای آزاد حس بهتری خواهد داشت…

منبع پدال


نظرات