1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تقویت «مرسدس بنز AMG GT R » به سبک آمریکایی

تقویت «مرسدس بنز AMG GT R » به سبک آمریکایی

28 آبان 1396
  • 0

رنتک، شرکت فلوریدایی تاسیس شده در 1989 توسط هارتموت فیهل، بدون شک یکی از بهترین تیونرهای خودرو به شمار می‌رود که حیطه خود را بر تقویت محصولات مرسدس و بویژه نسخه‌های AMG این شرکت آلمانی بنا نهاده است.

 تقویت «مرسدس بنز AMG GT R » به سبک آمریکایی

حال این شرکت تیونینگ برای آخرین پروژه کاری خود هم به سراغ یکی دیگر از محصولات مرسدس AMG رفته است، اما این بار قوی‌ترین و سریع‌ترین محصول این شرکت، یعنی مرسدس AMG GT R را انتخاب کرده است تا علاوه بر طراحی ظاهری، حدود 200 اسب بخار نیز به نیروی تولیدی موتور اضافه کند.

اولین چیزی که در طراحی ظاهری این خودرو جلب توجه می‌کند، رنگ بدنه آن خواهد بود که در نسخه‌های استاندارد شرکتی تنها به رنگ "سبز" عرضه می‌شود، اما حالا تیونر آمریکایی "رنتک" یک رنگ نارنجی بسیار زیبا بر روی بدنه اتومبیل نقاشی کرده است که ظاهر آن را در کنار تغییرات اندک، به شدت جذاب و دوست داشتنی کند.

مرحله دوم تیونینگ که بخش اصلی پروژه "رنتک" به شمار می‌آید، مربوط به تقویت پیشرانه اتومبیل خواهد شد که با ارتقا اطلاعات ECU موتور، فیلترهای جدید هوا، اتصالات قوی‌تر و همچنین استفاده از توربوشارژرهای ارتقا یافته، باعث شده است تا حداکثر خروجی قدرت اتومبیل از 577 اسب بخار به عدد 761 اسب بخار افزایش پیدا کند و همراه با آن، شاهد افزایش گشتاور 157 نیوتن متری اتومبیل باشیم که از 700 نیوتن متر به حداکثر 857 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است.

 تقویت «مرسدس بنز AMG GT R » به سبک آمریکایی

با تولید چنین قدرت و گشتاوری، شرکت تیونینگ "رنتک" ادعا می‌کند که مرسدس AMG GT R موفق به ثبت زمان تنها 3 ثانیه برای شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت شده است که نسبت به نسخه‌های استاندارد خود حدود 0.5 ثانیه عملکرد سریع‌تر به نمایش گذاشته است و می‌تواند تنها در عرض 10.7 ثانیه، مسافت یک چهارم مایل را با سرعت 220 کیلومتر بر ساعت به پایان برساند که یک موفقیت چشمگیر برای این اتومبیل به شمار خواهد آمد.

به گزارش پرشین خودرو تاکنون شرکت تیونینگ "رنتک" قیمت دقیقی برای این محصول تعیین نکرده است، اما مشتریان می‌توانند نسخه‌های استاندارد مرسدس AMG GT R را به قیمت 157 هزار دلار در ایالات متحده آمریکا خریداری کنند که نسخه تقویت شده آن قطعا قیمتی بیش از 170 هزار دلار خواهد داشت.

 تقویت «مرسدس بنز AMG GT R » به سبک آمریکایی

 تقویت «مرسدس بنز AMG GT R » به سبک آمریکایی

 تقویت «مرسدس بنز AMG GT R » به سبک آمریکایی



نظرات