1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار تصاویر ابر خودروی مک لارن سنا در پمپ بنزین

شکار تصاویر ابر خودروی مک لارن سنا در پمپ بنزین

21 دی 1396
  • 1

مک لارن سنا، ابرخودروی 798 اسب بخاری بریتانیایی که اتفاقا راندن آن در خیابان هم قانونی است، ماه پیش با سر و صدای زیاد رونمایی شد. ولی خیلی از مردم اعتقاد داشتند این خودرو به هیچ وجه زیبا نیست، ما هم در گزارش اولیه خود از ظاهر بد این خودرو نوشتیم، مخصوصا وقتی این خودرو را با دیگر ابرخودروهای بازار مقایسه می کردیم بیشتر مطمئن می شدیم که مک لارن سنا به هیچ وجه زیبا نیست.

 شکار تصویر ابر خودروی مک لارن سنا در پمپ بنزین

بخشی از این موضوع هم تقصیر کمپانی بود، مدلی که مک لارن رونمایی کرد به رنگ نارنجی و مشکی بود، انتخاب این ترکیب رنگ بدنه باعث شده بود به گونه ای تمامی ان انحناهای بدنه، اسکوپ ها و گوشه ها به نوعی غیر مرتبط با هم به نظر بیایند، در نگاه اول اینطور به نظر می رسید که بخش های مختلف بدنه این خودرو را تیم های مختلفی طراحی کرده اند که به هیچ وجه با هم در ارتباط نبوده و صحبت نمی کردند.

از آن زمان تاکنون، تصاویر بیشتری از این خودرو منتشر شده اند، ولی این ابرخودرو هنوز هم نتوانسته حداقل نظر ما را به خود جلب کند. هرچند، این یک نمونه کاملا مشکی که لوک پاپ ورث، عکاس خودرویی در یک پمپ بنزین شکار کرده، ما را در مورد زیبایی سنا دوباره به فکر فرو برده است. ترکیب رنگ مشکی توانسته برخی از خطوط بدنه شلوغ خودرو را پوشانده و ظاهر جذاب تری به آن بدهد.

این تصاویر، که در اکانت اینستاگرام پاپ ورث منتشر شده در یک پمپ بنزین گرفته شده اند. در حالی که فقط 500 دستگاه از مدل سنا قرار است تولید شود و خط تولید ووکینگ از نیمه دوم امسال تولید آن را شروع خواهد کرد، شانس این که بتوانید تصویر یک نمونه از این خودرو را در حال بنزین زدن شکار کنید خیلی پیش نمی آید.

در حالی که مک لارن برخی از مشخصات فنی سنا را هنوز اعلام نکرده، ولی کمپانی ادعا نموده که سنا قدرتمندترین خودروی خیابانی در تاریخ کمپانی است. تمامی 500 دستگاه این ابرخودرو علیرغم قیمت پایه 2 میلیون پوندی فروخته شده اند.

 شکار تصویر ابر خودروی مک لارن سنا در پمپ بنزین

 شکار تصویر ابر خودروی مک لارن سنا در پمپ بنزین

 شکار تصویر ابر خودروی مک لارن سنا در پمپ بنزین



نظرات

  • Azz Azz (21 دی 1396 ساعت 16:12)

    این سفینه فضایی هستش یا ماشینه ؟؟؟!!!