1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار مازراتی لوانته GTS توسط دوربین عکاسان خبرنگار

شکار مازراتی لوانته GTS توسط دوربین عکاسان خبرنگار

16 آبان 1396
  • 0

در حالی که بسیاری از افراد منتظر رونمایی اولین شاسی بلند ساخت فراری هستند، مازراتی در حال تست نسخه ای بهتر از لوانته خود است.

لوانته GTS که مدت زیادی شایعاتی در مورد آن منتشر شده بود اخیرا برای دومین بار در جاده های عمومی خارج از دفتر مازراتی دیده شده است.

 شکار مازراتی لوانته GTS توسط دوربین عکاسان خبرنگار

اگرچه اکثر طراحی نهایی این خودرو زیر پوشش استتاری پنهان شده اما برخی جزئیات آن مشخص هستند. این مدل GTS در مقایسه با لوانته S دارای قسمت جلوی اصلاح شده با هواکش های عمودی قرار گرفته در جلوی چرخ ها است. دو بخش مستطیلی پوشش استتاری روی کاپوت این خودرو نشان می دهند که خنک کنندگی بیش تری برای آن در نظر گرفته شده در حالی که سپر عقب آن دیفیوزری کاملا جدید را با اگزوزی به روز شده نشان می دهد.

رینگ ها و تایرهای جدید نیز در کنار ترمزهای بزرگ تر در این تصاویر به چشم می خورند. از دیگر اصلاحات عملکرد در این خودرو می توان به سیستم تعلیق به روز شده و برخی عناصر اسپرت در کابین آن اشاره کرد. بهره گیری از فیبر کربنی و نشان GTS نیز برای کابین این خودرو پیش بینی می شود.

 شکار مازراتی لوانته GTS توسط دوربین عکاسان خبرنگار


اگرچه هنوز تایید نشده است اما گفته می شود لوانته GTS از نسخه ای از موتور 3.8 لیتری V8 ساخت فراری بهره خواهد برد. این موتور قدرت 523 اسب بخار و گشتاور 524 فوت پوند دارد. گمان می رود لوانته GTS با تجهیز به این موتور قدرت 570 اسب بخار داشته و شتاب صفر تا صد کم تر از 5 ثانیه داشته باشد.

گمان می رود لوانته GTS جدید زمانی در اوایل سال 2018 رونمایی شود و اواخر همان سال نیز به فروش برسد.

 شکار مازراتی لوانته GTS توسط دوربین عکاسان خبرنگار



نظرات