1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مازراتی مدل ۲۰۱۷ در ایران ماندگار شد

مازراتی مدل ۲۰۱۷ در ایران ماندگار شد

4 خرداد 1396
  • 0

ابتدا مازراتی لوانته ۲۰۱۷ پلاک منطقه آزاد کیش را دریافت کرد و اکنون چشم‌مان به جمال مازراتی گرن‌توریسمو مدل ۲۰۱۷ روشن شده است. این مازراتی به رنگ آبی مزین بوده و به‌تازگی پا به گمرک جزیره کیش گذاشته است .

 مازراتی مدل ۲۰۱۷ در ایران ماندگار شد

در حال حاضر به‌دلیل ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به کشور، مدل‌های ۲۰۱۵ به بالا از مازراتی در بازار یافت نمی‌شود. با این حال به‌راحتی می‌توان مدل‌های ۲۰۱۷ این کمپانی لوکس‌ساز ایتالیایی را وارد مناطق آزاد کرد. ابتدا مازراتی لوانته ۲۰۱۷ پلاک منطقه آزاد کیش را دریافت کرد و اکنون چشم‌مان به جمال مازراتی گرن‌توریسمو مدل ۲۰۱۷ روشن شده است. این مازراتی به رنگ آبی مزین بوده و به‌تازگی پا به گمرک جزیره کیش گذاشته است تا پلاک دائمی ‌این منطقه را دریافت کند. گرن توریسمو از سال ۲۰۰۷ وارد خط تولید کمپانی مازراتی شده است و اکنون بیش از یک دهه از حضور آن در بازار‌های جهانی می‌گذرد.

مازراتی مورد‌نظر از نوع گرن‌توریسمو S است و از یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی ۴٫۷ لیتری سود می‌برد که توانایی تولید ۴۶۰ اسب بخار، قدرت و ۵۲۰ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. شتاب این خودرو ۴٫۸ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۲۹۸ کیلومتر‌بر‌ساعت می‌رسد. در حال حاضر بازه قیمتی این کوپه ایتالیایی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس از ۴۳۶ میلیون تومان آغاز می‌شود و تا ۶۲۲ میلیون تومان ادامه می‌یابد. البته اگر قصد خرید مازراتی گرن توریسمو را دارید، بهتر است بدانید که با پول این ایتالیایی می‌توانید خودروهای اسپرتی همچون ب‌ام‌و ۶۵۰i کوپه، نیسان GT-R، جگوار F تایپ، پورشه ۹۱۱ و … را نیز خریداری کنید. بد نیست بدانید نسخه کانورتیبل این مازراتی که با نام گرن‌کابریو شناخته می‌شود، دارای برچسب قیمت به مراتب گران‌تر از نسخه کوپه است که از ۶۶۴ میلیون تومان آغاز می‌شود و تا ۷۲۶ میلیون تومان ادامه پیدا می‌کند.

منبع : دنیای خودرو



نظرات