1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نگاهی به برنامه‌های آتی فراری

نگاهی به برنامه‌های آتی فراری

7 اسفند 1395
  • 0

شناخته‌شده‌ترین برند و نشان دنیای خودرو؟ فراری و اسب رقصانش! این‌طور نیست؟ میلیون‌ها نفر آرزوی مالکیت یک فراری را دارند؛ و اگرچه کمپانی‌های رقیب تلاش‌های بیشتری برای تولید محصولاتی در حد و اندازه‌های فراری را دارند اما تعداد معدودی از آن‌ها موفق شده‌اند.

 نگاهی به برنامه‌های آتی “فراری”

یک کارمند بازنشسته‌ی فراری به ما گفت که تقاضا برای محصولات فراری از میزان تولید آن‌ها پیشی گرفته و این موضوع را در همه جای دنیا می‌توان دید.

 نگاهی به برنامه‌های آتی “فراری”

این روزها و با رشد مشتریان پولدار، به‌جرئت می‌توان گفت فراری به آسانی خودروهای خود را می‌فروشد. مشتریان زیادی وجود دارند که قادرند پولدار بودن خود را اثبات کرده و خود را لایق محصولات فراری بدانند.

 نگاهی به برنامه‌های آتی “فراری”

امسال هفتادمین سالگرد تأسیس فراری است و این سالگرد مشابه همه خواهد بود. ماشین بازهای پولدار که خواهان خودرویی برای راندن و جلب‌توجه هستند و سرمایه‌گذارانی که اجازه نمی‌دهند نور آفتاب به خودروهایشان بتابد به دنبال خرید از فراری خواهند بود. با میزان تولید پایین در هر سال، فراری هیچ نیازی به تلاش سخت‌تر نمی‌بیند.

 نگاهی به برنامه‌های آتی “فراری”

زمانی که ما گفتیم شاید فراری همانند بنتلی و رولزرویس وارد بازار شاسی بلندها شود سر خود را تکان داد. واکنش او به افرادی که می‌گویند خوشنودی از خود شاید در لباس جدیدی ظاهر شود این بود:

فراری تیری است که دقیقاً به هدف برخورد می‌کند.

او از تولید R8 توسط آئودی استقبال کرده و بازگشت هوندا با NSX و مک لارن 570S را دوست دارد. آن‌ها دسته‌ی جدیدی از مصرف‌کننده‌ها را جذب کرده و شاید بسیاری از افراد از خرید فراری صرف‌نظر کنند.

 نگاهی به برنامه‌های آتی “فراری”

و البته همه‌چیز مثل خودروهای خیابانی این شرکت گل‌وبلبل نیست. درباره‌ی مسابقات پردردسر فرمول 1 صحبت می‌کنیم. سباستین فتل یکی از بهترین‌ها بوده و خود را در مسابقات ژانویه‌ی گذشته ثابت کرده است؛ اما او سزاوار چیزی بهتر از یک هم‌تیمی بی‌حال و یک خودروی پردردسر است.

 نگاهی به برنامه‌های آتی “فراری”

نباید اوضاع این‌گونه باشد. ما در مارانللو و دیگر جاها شاهد این بودیم که مایکل شوماخر چقدر در پشت صحنه و در خط مقدم تیم برای فراری زحمت کشیده است. ما به رئیس اسبق فراری آقای لوکا دی مونته زمولو پیشنهاد کردیم که باید مایکل را به عنوان مرد شماره‌ی دو انتخاب کند. لوکا از ما به خاطر ایده‌ی بسیار بسیار خلاقانه‌مان تشکر کرد و البته این کار هرگز رخ نداد. خب حالا لوکا بیرون از کمپانی بوده و مایکل نیز برای زندگی می‌جنگد. ما آرزوی بهترین‌ها را برای این دو مرد و همچنین برای فراری داریم…

 نگاهی به برنامه‌های آتی “فراری”

منبع:پدال



نظرات