1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کوپه های لکسوس برای سال 2018 به روز می‌شوند

کوپه های لکسوس برای سال 2018 به روز می‌شوند

29 بهمن 1396
  • 0

لکسوس مدل RC کوپه را به روزرسانی می کند و قیمت آن را افزایش می دهد.

به روزرسانی لکسوس RC و RC F در سال 2018

لکسوس مدل RC کوپه را برای سال 2018 به روزرسانی می کند. شرکت، تجهیزات استاندارد تازه ای را برای تمامی مدل ها معرفی کرده و نسخه جدیدی بین F Sport و Premier ارائه می کند.

در میان این سری می توان به سیستم دستیار راننده Safety System+ لکسوس به صورت استاندارد اشاره کرد. این پکیج شامل سیستم جلوگیری از تصادف، کروز کنترل انطباق پذیر، نور بالای اتوماتیک و سیستم هشدار خروج از خطوط جاده می شود.

در داخل کابین، تمام مدل ها مجهز به نویگیشن پرمیوم لکسوس هستند که در یک صفحه نمایش 10.3 اینچی با استفاده از Remote Touch کنترل می شود. علاوه بر این، قابلیت auto-away برای فرمان و صندلی راننده در نظر گرفته شده که صندلی را عقب می کشد و فرمان را جلو می برد تا راننده در سوار و پیاده شدن راحت تر باشد. همچنین سیستم کنترل دما برای هر سرنشین قابل تنظیم است.

این مدل با نام F Sport Premier Pack شناخته می شود و با قیمت 43.540 پوند (حدود 304 میلیون تومان) بین نسخه متوسط RC F Sport و RC Premier قرار می گیرد. این مدل که بالاتر از F Sport است دارای تجهیزاتی از جمله سیستم صوتی Mark Levinson با 17 بلندگو و سیستم surround، پخش دی وی دی، رادیو DAB، سانروف، سنسور نقطه کور و سیستم تشخیص ترافیک در قسمت عقب است.

این تغییرات در RC F 8 سیلندر نیز اضافه شده اند و نسخه Plus Pack در کنار مدل های استاندارد RC F و RC F Carbon Edition دیده می شود. Plus Pack دارای روکش صندلی چرم و سیستم تهویه صندلی های جلو، سیستم Mark Levinson دارای 17 بلندگو مشابه RC Premier، سنسور نقطه کور، سیستم تشخیص ترافیک در قسمت عقب و دستیار تعویض خطوط جاده است. برای این مدل نیز قیمت 62.620 پوند (حدود 438 میلیون تومان) در نظر گرفته شده است.



نظرات