1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از لکسوس LX570 جدید در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس

رونمایی از لکسوس LX570 جدید در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس

17 آذر 1396
  • 0

لکسوس به تازگی با LX 570 مدل 2018 در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس حاضر شده است. این شاسی‌بلند ظاهر منطقی‌تر از دیگر محصولات این شرکت ژاپنی دارد و به پیشرانه‌ی قدرتمندی مجهز شده است.

 رونمایی از لکسوس LX570 جدید در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس

سری LX لکسوس، اولین بار در سال ۱۹۹۵ میلادی به روی خط تولید رفت. این سری محصول لکسوس در کلاس شاسی‌بلند لوکس بزرگ شناخته می‌شود که تا امروز، ۳ نسل از آن معرفی شده است. تولید نسل سوم با کد J200 از سال ۲۰۰۷ آغاز شده و با تغییراتی به عنوان فیس‌لیفت همراه شده است. در نمایشگاه، شاهد حضور جدیدترین مدل از این خانواده هستیم که با درنظر گرفتن اوج تغییرات رادیکالی در طراحی مدل‌های لکسوس، LX 570 ظاهری به نسبت منطقی‌تری دارد. با این حال، در نمای جلو می‌توانیم امضای طراحی این شرکت ژاپنی را ببینیم؛ چراغ‌های کشیده با جلوپنجره‌ی بزرگ که جزو مولفه‌های شاخص در چهره‌ی جلوی این شاسی‌بلند هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. در نمای پشت، ظاهر خودرو نسبت به مدل‌های پیشین فرق کرده‌ است. به طول مثال حالت دو تکه‌ی چراغ‌های خطر، بازیک‌تر و تیزتر شده تا حس بیشتری از یک خودروی اسپرت، جوانپسند و خشن را به بیننده منتقل کند.

در مورد مشخصات فنی باید به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۵٫۷ لیتر اشاره کنیم که می‌تواند حداکثر توان خروجی ۳۸۳ اسب‌بخار و گشتاور ۵۴۶ نیوتون‌متر تولید کند. لکسوس در این مدل از جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار استفاده کرده تا تعویض دنده‌ی ایده‌آلی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. نیروی محرکه توسط این گیربکس به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. در ادامه با تصاویر بیشتر از این ژاپنی دوست‌داشتنی همراه باشید.



نظرات