1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از فیس لیفت سیتروئن C4 کاکتوس

رونمایی از فیس لیفت سیتروئن C4 کاکتوس

10 آبان 1396
  • 0

فیس لیفت سیتروئن C4 کاکتوس با تغییراتی در بدنه خودرو معرفی شده است

 رونمایی از فیس لیفت سیتروئن C4 کاکتوس

شاید مهم ترین تغییر در این خودرو حذف Air Bumpهای مدل اصلی از قسمت جلو، پشت و کناره های آن باشد.

قسمت جلوی این خودرو به طور قابل توجهی اصلاح شده است. نشان سیتروئن در این خودرو بالاتر رفته و به لبه کاپوت نزدیک شده و در یک جلوپنجره کرومی جدید قرار گرفته که اطراف چراغ ها را نیز گرفته است.

هم چنین عناصر چراغ های اصلی، قاب پلاک و هواکش های زیرین این خودرو بازطراحی شده اند.

در نیم رخ C4 کاکتوس به روز شده پانل های در بازطراحی شده تعبیه شده است که در لبه زیرین آن ها مجموعه Air Bumpهای کوچک تر و باریک تری قرار گرفته است. در قسمت پشت C4 کاکتوس مجموعه باریک تر چراغ های ترمز کشیده شده به سمت در صندوق عقب دیده می شود.

 رونمایی از فیس لیفت سیتروئن C4 کاکتوس

زیر بدنه C4 کاکتوس سیستم تعلیق Progressive Hydraulic Cushion جدی این خودروساز قرار دارد که برای اولین بار در مدلی از سیتروئن خارج از چین ارائه می شود.

کابین این خودروی به روز شده صندلی های Advanced Comfort جدید تعبیه شده است. هم چنین کابین این خودرو به لطف عایق بندی جدید بی صداتر خواهد بود.

C4 کاکتوس به روز شده برای بازار اروپا با نسخه های 60، 80 یا 96 کیلوواتی از خانواده موتور سه سیلندر PureTech بنزینی عرضه خواهد شد.

مدل دیزلی این خودرو نیز از نسخه های 74 و 88 کیلووات موتور BlueHDi دیزلی بهره خواهد برد. C4 کاکتوس بسته به نوع موتور دارای گیربکس دستی پنج یا شش سرعته و اتوماتیک شش سرعته خواهد بود.

 رونمایی از فیس لیفت سیتروئن C4 کاکتوس



نظرات