1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لامبورگینی تاکسی در انگلیس

لامبورگینی تاکسی در انگلیس

19 اردیبهشت 1395
  • 0

شهروندان ولورهمپتون انگلستان با یک خودروی سبز نئونی به قدرت ۶۱۰ اسب‌بخار به جنگ یکنواختی‌های روزمره می‌روند. یک لامبورگینی اوراکان تاکسی، چیزی است که برای پیدا کردن آن در «اوبر» باید بسیار خوش‌شانس باشید.

مسلماً دولت محلی چنین پولی برای برای یک سوپرماشین به ارزش ۲۴۲ هزار و ۴۴۵ دلار صرف نکرده است. مالکیت این خودرو در اختیار یک کمپانی خودروی کرایه عروسی با عنوان «اسپیشال ودینگ کارز» است که مدل‌های مختلفی اعم از رولز رویس، بنتلی، خودروهای کلاسیک ای-تایپ، فراری 458 و ب‌ام‌و i8 را به مشتریان خود ارائه می‌کند. همچنین امکان کرایه برخی وسایل نقلیه عجیب مانند یک اتوبوس «لندن» یا یک ون اردویی «فولکس‌واگن» نیز وجود دارد.

شورای شهر ولورهمپتون در صفحه توییتر رسمی خود، از این لامبورگینی اوراکان به عنوان اولین سوپرماشین به‌خدمت گرفته شده به عنوان یک تاکسی خصوصی در بریتانیا یاد کرده است. البته احتمال اینکه بتوانید دست خود را برای اوراکان تاکسی بلند کنید، بسیار کم است؛ چرا که احتمالاً باید برخی برنامه‌ریزی‌های خاص را با «اسپیشال ودینگ کارز» داشته باشید.

اگر این تجربه موفقیت‌آمیز باشد، پیشنهادهای کاربردی‌تری نیز برای یک حمل‌ونقل لوکس می‌توان داشت؛ از جمله یک بنتلی مولسان یا یک مایباخ S600. در نتیجه می‌توانید راحت‌تر پاهای خود را دراز کنید و در صندلی‌های عقب لم بدهید.

 لامبورگینی تاکسی

لامبورگینی تاکسی

لامبورگینی تاکسی

لامبورگینی تاکسی

منبع:

پدال



نظرات