1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصاویر از فضای داخلی شاسی بلند جدید لامبورگینی منتشر شد

اولین تصاویر از فضای داخلی شاسی بلند جدید لامبورگینی منتشر شد

17 آذر 1396
  • 0

لامبورگینی شمارش معکوس خود را برای رونمایی از اولین قدبلند خود آغاز کرده است. اما ظاهرا کارشناسان و جاسوسان صنعتی حتی توانایی چند روز را هم ندارند و زودتر از شرکت سازنده قصد دارند تا دنیای خودرو را غافلگیر و شگفت‌زده کنند.

اخیرا تصاویری از فضای داخلی اروس لامبورگینی 2019 در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از کابینی با ترکیب لوکس و اسپورت دارد. دو مقوله‌ای که از برند بزرگ لامبورگینی انتظار می‌رفت.

 اولین تصاویر از فضای داخلی شاسی بلند 2019 لامبورگینی منتشر شد

پلت‌فرم کابین اروس اشتراکات زیادی با بنتلی بنتایگا و پورشه کاین دارد. با این وجود اروس اسپورت بودن بیشتری را به رخ می‌کشد. اروس دارای یک فرمان نه چندان دایره شکل (با قسمت انتهایی تخت)، تریم فیبرکربنی و بخش‌های متالیک است.

شاید جالب‌ترین ویژگی این کابین، وجود سه صفحه نمایش بزرگ و مجزا برای طیف وسیعی از ابزارها و تجهیزات، سامانه اطلاعات و سرگرمی و سامانه کنترل هوا درون خودرو است. صفحه نمایش آخری نیز برای نمایش 6 حالت متفاوت رانندگی انتخاب شده است.

صندلی‌های خودرو نیز در دو رنگ متفاوت و از جنس چرم انتخاب شده‌اند. دوخت‌های درشت و بخیه‌ای با رنگی متفاوت روی آن خودنمایی می‌کند. دریچه‌های هوای بزرگ و شش ضلعی نیز به شکلی زیبا در بالای صفحه نمایش به کار رفته‌اند.

 اولین تصاویر از فضای داخلی شاسی بلند 2019 لامبورگینی منتشر شد

اروس لامبورگینی 4 دسامبر یعنی دو هفته دیگر به شکل رسمی معرفی می‌شود. این مسئله در دنیایی که قدبلندهای دنیای خودرو محبوب‌تر از کلاسیک‌ها و سدان‌ها شده‌اند مقوله مهمی معرفی می‌شود. از طرفی اروس اولین کراس‌اوور لامبورگینی محسوب می‌‌شود و همین امر برای برند بزرگ ایتالیایی‌ها یک رویداد تاریخی به حساب می‌آید.

این اتومبیل در نمونه اولیه با یک موتور توئین توربوی 4 لیتری V8 ارائه می‌شود که با تولید گشتاور 849 نیوتن‌متر خروجی معادل 650 اسب‌بخار دارد.

موتور این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته مجهز می‌شود نیروی حاصل از موتور را به تمامی چرخ‌ها ارسال می کند.



نظرات