1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت کیا استینگر در کانادا اعلام شد

قیمت کیا استینگر در کانادا اعلام شد

19 شهریور 1396
  • 0

کیا استینگر با موتور 3.3 لیتری تواین توربوشارژ V6 و ساختار چهار چرخ فعال در کانادا در حدود 47 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

 قیمت کیا استینگر در کانادا اعلام شد

استینگر برخلاف بازارهای دیگر در کانادا تنها با موتور 3.3 لیتری V6 و ساختار چهار چرخ فعال عرضه می شود. در زمان رونمایی این سدان اسپرت در اوایل سال جاری گفته شده بود که ساختار RWD V6 و RWD 2.0 لیتری نیز برای این خودرو موجود خواهد بود البته نسخه های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ فعال استینگر برای خریداران کانادایی ارائه نخواهد شد.

در کانادا، استینگر GT چهار چرخ فعال V6 با قیمتی کم تر از 47 هزار دلار عرضه شده و کاملا مجهز بوده و از رینگ های آلیاژی 19 اینچی با تایرهای میشلین، ترمزهای برمبو، چراغ های جلوی LED چند پرتوی، در صندوق عقب برقی و سانروف برقی، مانیتور نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، کروز کنترل، سنسورهای پارک عقب، صندلی های قابل تنظیم در 12 جهت با روکش چرمی، کنترل دمای خودکار، نمایشگر سرگرمی 7 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم صوتی 9 بلندگو بهره می برد.

 قیمت کیا استینگر در کانادا اعلام شد

مدل استینگر GT لیمیتد با قیمت کم تر از 52 هزار دلار به چرم ناپا، تنظیم برقی صندلی، صندلی های جلوی خنک شونده، صندلی های عقب گرم شونده، برف پاک کن های حساس به باران، نمایشگر سرگرمی 8 اینچی، مانیتور دوربین 360 درجه، کمک ثبات در مسیر، نمایشگر بالای سر، نمایشگر راننده 7 اینچی TFT، شارژر بی سیم تلفن همراه و آینه دید پشت با تنظیم خودکار مجهز می شود.

خریداران می توانند بین تریم داشبورد فیبر کربنی یا آلومینیومی انتخاب داشته باشند. مدل های GT این خودرو تنها با تودوزی مشکی چرمی ارائه می شوند در حالی که تودوزی چرم ناپا در GT لیمیتد در رنگ های قرمز یا مشکی ارائه می شود. از زمان عرضه این خودرو شش رنگ بدنه سفید صدفی یخی، مشکی Aurora، خاکستری Thunder، قرمز کالیفرنیا، خاکستری Ghost و آبی Atomic برای آن عرضه می شوند.

 قیمت کیا استینگر در کانادا اعلام شد

 قیمت کیا استینگر در کانادا اعلام شد



نظرات