1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جگوار XE ،برای گرفتن بازار از رقبا می آید

جگوار XE ،برای گرفتن بازار از رقبا می آید

15 تیر 1396
  • 0

جگوار با ارائه مدل XE تعریف دیگری از سرعت و قدرت را به نمایش می‌گذارد که قلاب‌هایی را برای فروش بیشتر این ابرخودرو در نظر گرفته است.

حال چرا لقب ابرخوردو برای این مدل در نظر گرفته شده است؟ ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت در کنار سرعتی معادل با ۳۲۲ کیلومتربرساعت توانی است که این مدل ارائه می‌دهد، پس نمی‌توان آن‌را تنها یک سوپراسپرت خواند. حال بازگردیم و سیاست‌های «پروژه ۸» یا تیون‌کار جگوار برای قلاب انداختن در بازار را یک‌به‌یک مرور کنیم. شما می‌توانید با پرداخت ۱۰ هزار پوند، از میان ۱۰ هزار رنگ، هر آن رنگی را که دوست دارید برای بدنه خودرو، آینه‌ها، سپر، گل‌گیر و یا هر جای دیگر خودرو که دوست دارید انتخاب کنید. مورد دوم، امکان سفارش کیت «ترک‌پک» است.

 عرضه جگوار XE ،برای گرفتن بازار از رقیب هایش

این کیت که از جنس فیبر کربن و منیزیم است روی صندلی‌های عقب قرار می‌گیرد تا ایمنی را در حالت ریس بالا ببرد. در حقیقت ترک‌پک‌ها همان لوله‌های عجیب‌وغریبی هستند که در خودروهای ریس می‌بینید و در داخل کابین برای امنیت بیشتر قرار می‌گیرند. با این تفاوت که شما می‌توانید هر وقت که خواستید این کیت را برداشته و سرنیشن عقب نیز سوار کنید. مورد بعدی برای کسانی است که قدرت و سرعت این خودرو آدرنالین‌شان را بالا نمی‌برد، پس می‌توانند یک پیشرانه ۵ لیتری از نوع وی۸ را انتخاب کنند تا اسب‌بخار و سرعت آنها به بالاترین حد ممکن برسد. در قلاب بعدی، شما به دام گیربکسی ۸ سرعته اتوماتیک خواهید افتاد که برای دنده عوض کردن تنها نیاز به ۲۰۰ میلی‌ثانیه دارد، یعنی چیزی حدود دو برابر سریع‌تر از پلک زدن انسان!

حالا اگر شما تنها نمی‌خواهید در جاده‌ها برانید و هر از گاهی سری به پیست‌ها هم می‌زنید نیاز است که ارتفاع خودروی شما ۱۵ میلی‌متر پایین‌تر باشد که جگوار این‌را هم به شما اهدا خواهد کرد تا نهایت لذت را ببرید. مورد بعدی استفاده از لاستیک‌های پهن‌تر و رینگ اسپرت‌تر است که این‌ مورد هم برای شما مقدور شده است تا بتوانید تایرها و رینگ‌های این خودرو را در هنگام خرید عریض‌تر و زیباتر کنید. موارد خاص دیگر هم به لطف «پروژه ۸» که تیون این مدل از جگوار را بر عهده گرفته است قابل ارائه است، فقط باید به یاد داشته باشید تنها ۳۰۰ دستگاه از این مدل قرار است ارائه شود و تنها نیاز است شما ۱۵۰ هزار پوند یا حدود ۸۵۰ میلیون تومان برای این نسخه خرج کنید!

 عرضه جگوار XE ،برای گرفتن بازار از رقیب هایش

 عرضه جگوار XE ،برای گرفتن بازار از رقیب هایش



نظرات