1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. حرکت جگوار به سمت خودرو های الکتریکی‌

حرکت جگوار به سمت خودرو های الکتریکی‌

15 مرداد 1395
  • 0

گربه انگلیسی به زودی می‌خواهد تحولات خود را با معرفی دو خودروی الکتریکی شاسی بلند و سالن به نمایش بگذارد. در حالی که پیش از این تصویری محافظه کار از این خودروساز قابل تجسم بود، اکنون نوآوری در این شرکت در حال شکوفایی است و این لازمه حرکت در دنیایی است که به سرعت دگرگون می‌شود.

 گرایش جگوار به الکتریکی‌ها

گمانه‌زنی‌ها در مورد دو خودروی بعدی جگوار شامل یک سدان و یک شاسی بلند جدید می‌شوند. این دو خودروی مجلل که یکی جایگزین XJ فعلی شده و دیگری در یک رده بالاتر از اف پیس جای می‌گیرد می‌توانند هوای تازه‌ای در بین محصولات نسبتاً همسان و مشابه فعلی این شرکت بدمند.

 گرایش جگوار به الکتریکی‌ها

یان کالوم، طراح جگوار پیش از این از معرفی مدلی غیر بنزینی در آینده نزدیک به عنوان یک خودروی لوکس الکتریکی با کد X590 به صورت سدان چهار درب با فرم درب عقب هاچ‌بک مشابه پورشه پانامرا سخن گفته بود.

 گرایش جگوار به الکتریکی‌ها

X590 نشانگر تغییرات چشمگیر در استراتژی جگوار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و تلاش این شرکت برای ساخت رقیبی برای مرسدس کلاس اس و ب‌ام‌و سری 7 است. انتقال نیرو در این خودرو به هر چهار چرخ صورت می‌پذیرد و می‌توان آن را مهمترین رقیب تسلا مدل اس بنماید. این لیموزین لوکس و کارآمد در سال 2019 رونمایی خواهد شد. خودرویی مدرن، آئرودینامیک و مجلل که پرچم‌دار محصولات و پیشاهنگ نسل جدید خودروهای جگوار خواهد بود.

 گرایش جگوار به الکتریکی‌ها

استراتژی گرایش جگوار به خودروهای الکتریکی، موقعیت پروژه‌ی جایگزین سوپر اسپرت C-X75 را به خطر می‌اندازد. تاتاموتورز به عنوان مالک جگوار، هم اکنون در حال مذاکره با BMW و فورد برای ساخت کارخانه تولید مشترک باتری در بریتانیا است.

منبع:carscoops



نظرات