1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هیوندایi20بهترین در کلاس خود از نگاه مجله برجسته آلمانی

هیوندایi20بهترین در کلاس خود از نگاه مجله برجسته آلمانی

20 فروردین 1396
  • 0

در مارس 2017 یکی از مجلات مطرح آلمانی هیوندای i20 را به عنوان بهترین در کلاس خود در میان چهار رقیب اروپایی مشخص کرد.

 هیوندایi20بهترین در کلاس خود از نگاه مجله برجسته آلمانی

در مارس 2017 مجله Auto Zeitung با تست خودروهای سگمنت B همچون هیوندای i20، فورد فیستا، اوپل کورسا، سئات ایبیزا و فولکس واگن پولو، این نتیجه را مشخص کرد.

این مجله با بررسی فضای داخلی، راحتی، عملکرد و برخی بخش های دیگر تعیین کرد هیوندای i20 در مقایسه با آنها برترین است. این خودرو تنها اتومبیلی بوده که 0 تا 100 کمتر از 10 ثانیه داشت.

مجله بیان کرد:"آی20 در مقایسه با رقبای اروپایی چون اوپل کورسا، فولکس واگن پولو و فورد فیستا یک معامله بزرگ بوده و برترین شناخته می شود."

Mike Song مدیر هیوندای آفریقا و خاورمیانه در این خصوص می گوید: " i20 در منطقه اروپا محبوب ترین بوده و بازار را به شدت رقابتی کرده است."

تست انجام گرفته روی نسل فعلی i20 هیوندای بود.

براساس این گزارش، هیوندای آی20 توانست جایزه Red Dot Design Award و iF Award را از آن خود کند. همچنین جایزه فرمان طلایی AutoBild را در آلمان از آن خود کرده است.

Auto Zeitung پیش تر تست بررسی با i20 هیوندای داشته که در آن تست توانست پژو و اشکودا را کنار زند. هیوندای این مدل را در مسابقات رالی تحت عنوان WRC به کار گرفته و در حال حاضر مدل i20 R5 را جایگزین مدل پیشین کرد.

هیوندای Motorsport در حال رقابت طی مسابقات رالی World Rally Championship یا همان WRC 2017 بوده و یک مدل جدید را تحت عنوان i20 Coupe WRC به کار گرفت. در مسابقات فصل 2016 نیز توانست موفقیت هایی را بدست آورد و عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

هیوندای امیدوار بوده که i20 Coupe WRC جدید بتواند در مسابقات موفق باشد و بتواند جایگاه دوم فصل 2016 را جبران کند.

به گفته سانگ؛ هیوندای i20 یک مدل فوق العاده از هیوندای محسوب می شود. بنابراین مشتریان اروپایی و غیر توانستند با این خودرو نیاز خود را برطرف سازند و به مدل موردنظر دست پیدا کنند.کی از مجلات مطرح آلمانی هیوندای i20 را به عنوان بهترین در کلاس خود در میان چهار رقیب اروپایی مشخص کرد.

منبع :ایران جیب



نظرات