1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هیوندای قصد افزایش تعداد کراس اوور هایش را دارد....

هیوندای قصد افزایش تعداد کراس اوور هایش را دارد....

2 آذر 1395
  • 0

هیوندای قصد دارد خانواده کراس‌ اور های خود را تقویت کند زیرا سلیقه بازار به سرعت در حال دور شدن از خودروهای سدان خانوادگی و رفتن به سمت کراس اورها است.

دیو زوکوفسکی مدیرعامل هیوندای در آمریکا گفت: این اقدام بازی را به نفع ما تغییر خواهد داد. این رویکرد صرفا افزودن خودروهای جدید نخواهد بود، بلکه به معنی جا انداختن بهتر خانواده خودروهای کراس اور هیوندای در بازار است.

هیوندای دو کراس اور کوچک دیگر به سری خودروهای پایین رده خود خواهد افزود و فروش آنها را از سال 2018 شروع خواهد کرد. هیوندای حتی قصد دارد این کار را با افزودن یک کراس اور کوچک تر نیز ادامه دهد.

در سوی مقابل، سانتافه به یک کراس اور فول سایز هشت سرنشین تبدیل خواهد شد و برای اجتناب از اشتباه گرفته شدن آن با سانتافه و سانتافه اسپورت، نام دیگری برای آن انتخاب خواهد شد. در آخر هیوندای توسان به میانه رده خودروهای کراس اور هیوندای منتقل خواهد شد ولی ابعاد آن کمی بزرگ تر می‌شود.

هیوندای امیدوار است که تا سال 2020 خانواده خودروهای کراس اور خود را اصلاح کند. خودروساز کره ای همچنین قصد دارد تا این سال 14 محصول جدید با پیشرانه سبز روانه بازار کند.

منبع:عصر خودرو



نظرات