1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تایید حضور هیوندای ولستر جدید در نمایشگاه دیترویت

تایید حضور هیوندای ولستر جدید در نمایشگاه دیترویت

14 دی 1396
  • 1

اواخر ماه گذشته تصاویر جاسوسی نسل جدید هیوندای ولستر در رسانه‌های مختلف خبری منتشر شد که ما هم در پرشین خودرو به جزییات خبرها و شایعات پیرامون آن پرداختیم و تصاویر جاسوسی آن را بدون پوشش استتار در سایت قرار دادیم، اما با این وجود باز هم کمپانی خودروسازی هیوندای سعی بر مخفی نگه داشتن ظاهر اتومبیل خود دارد، زیرا اخیرا یک تصویر پیش نمایش از خودروی جدید خود منتشر کرده که هم می‌تواند یک پیام تبریک به مناسب آغاز سال نوی میلادی باشد و هم می‌تواند یک پیش نمایش برای رونمایی رسمی از نسل دوم هیوندای ولوستر در جدیدترین دوره از نمایشگاه اتومبیل دیترویت آمریکا باشد که از 15 ژانویه سال جدید میلادی کار خود را در شمال آمریکا آغاز خواهد کرد.

 تایید حضور هیوندای ولستر جدید در نمایشگاه دیترویت

در این تصویر پیش نمایش تنها نمای جانبی اتومبیل به نمایش گذاشته شده است، اما باتوجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده از این اتومبیل که در روزهای قبل به آن پرداختیم، می‌توان به جزییات طراحی ولوستر نسل جدید پی برد که به پیروی از زبان طراحی نسل جدید هیوندای، چهره این خودرو به شدت تهاجمی و فریبنده شده است تا هرکسی را در نگاه اول شیفته خود کند، بویژه بخش جلوی اتومبیل که بیشترین تغییرات را دریافت کرده است. هرچند همین تغییرات خوب و تهاجمی، در عقب اتومبیل هم بکار گرفته شده است تا همانند قسمت جلو، در عقب اتومبیل هم شاهد یک چهره اسپرت و تهاجمی باشیم که یک گزینه بسیار مناسب برای جوانان و سلایق آنان در خصوص داشتن یک خودروی اسپرت و تماشایی خواهد بود.

 تایید حضور هیوندای ولستر جدید در نمایشگاه دیترویت

همانطور که انتظار می‌رفت، از مشخصات فنی اتومبیل هیچگونه اطلاعات دقیقی ارائه نشده است و حتی پس از انتشار تصاویر پیش نمایش هم به جزییات اتومبیل اشاره ای نشده است، اما شایعاتی وجود دارد که احتمال می‌دهد نسل جدید هیوندای ولوستر از دو پیشرانه توربوشارژر 1.4 لیتری و یا 1.6 لیتری استفاده خواهد کرد که هردوی آنان به یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه متصل خواهد شد، اگرچه گفته می‌شود که همراه با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر اتومبیل، یک جعبه دنده 6 سرعته دستی هم قابل سفارش خواهد بود. علاوه بر این، صحبت از یک نسخه پرفورمنس تحت عنوان "Vloster N" به میان آمده است که مشترکا با خودروی هیوندای i30 N، از یک پیشرانه قدرتمند 246 اسب بخاری استفاده خواهند کرد.

 تایید حضور هیوندای ولستر جدید در نمایشگاه دیترویت

 تایید حضور هیوندای ولستر جدید در نمایشگاه دیترویت

 تایید حضور هیوندای ولستر جدید در نمایشگاه دیترویت



نظرات

  • فرزاد فرزاد (14 دی 1396 ساعت 09:42)

    آیت و نشانه‌،ی الهی دیگر از بلاد کفر برای خاری و ذلت صنعت کثیف خودروی داخل، حالا هی نرخ ارز و تعرفه و ،،.،. ببرید بالا تا خودروسازان داخلی پیشرفت کنند!