1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هایما S7 محصول جدید ایران خودرو

هایما S7 محصول جدید ایران خودرو

8 تیر 1395
  • 4

چند ماهی از معرفی و و‌رود هایما S7 توسط ایران خودرو به بازار می‌گذرد؛ خودرویی که با توجه به ویژگی‌ها و قیمتش رقیب خودروهایی همچون جک S5 و چری تیگو 5 محسوب می‌شود‌.

اس 7 که همچون اکثر کراس‌اوور‌های چینی از سیستم چهار چرخ متحرک بی بهره بوده و یک خودروی دیفرانسیل جلو محسوب می‌شود، مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری با حداکثر قدرت 148 اسب بخار و حداکثر گشتاور 180 نیوتن‌متر بوده که با تکیه بر این پیشرانه و با استفاده از یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک (مدل معمولی این خودرو 5 سرعته دستی است) و با مصرف 8.8 لیتر (‌مدل دنده ای: 8.1 لیتر ) سوخت در هر 100کیلومتر در سیکل ترکیبی قادر است طی مدت زمان حدود 15 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و تا حداکثر سرعت 165 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد‌.

 هایما S7 محصول جدید ایران خودرو + مشخصات

هایما با داشتن طول‌، عرض و ارتفاع به ترتیب 4498‌، 1830 و 1730 میلی‌متر به همراه فاصله بین دو محور 2619 میلی‌متر ابعادی نزدیک به رقبای هموطنش داشته، اتاق جادار و سواری به نسبت نرم و بی‌صدایی دارد‌.

از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی هم مدل اتوماتیک دارای تجهیزاتی همچون کیلس استارتر‌، تهویه مطبوع اتوماتیک‌، سانروف‌، سنسور و دوربین دید عقب‌، مانیتور 7 اینچی لمسی با نویگیشن فعال‌، صندلی‌های چرمی به همراه گرمکن صندلی‌های جلو‌، دی‌لایت‌، آینه الکتروکرمیک و‌... بوده که البته مدل معمولی این خودرو فاقد کیلس استارتر و کروز کنترل بوده و رینگ‌های آن به جای 17 اینچی مدل اتوماتیک 16 اینچی است.

از لحاظ ایمنی هم S7 در سطح مطلوبی قرار داشته و مجهز به ترمز‌های دیسکی در هر 4‌چرخ مجهز به ABS و EBD‌، سیستم کمکی ترمز‌، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی‌، سیستم کنترل کشش و 4 عدد ایربگ است‌.

برای افرادی که بدنبال خودرویی سرعتی هستند خرید اس 7 به هیچ عنوان توصیه نمی شود و در این محدوده قیمت جک S5 گزینه بهتری است.

در مجموع‌ هایما S7 را باید خودرویی دانست که اگرچه کمی تنبل است و انتظارات خریدارانی را که به مبحث فنی خودرو بیشترین اهمیت را می‌دهند برآورده نمی‌کند اما از سایر جنبه‌ها کاملا قابل قبول و رقابتی بوده و می‌تواند با قیمتی پایین‌تر نسبت به رقبایش انتخابی قابل قبول برای افرادی باشد که به دنبال یک کراس‌اوور خانوادگی با تجهیزات مناسب هستند‌.

 هایما S7 محصول جدید ایران خودرو + مشخصات

لازم به ذکر است که ‌هایما S7 هم اکنون در بازار در مدل دستی حدود 75 میلیون تومان و در مدل اتوماتیک حدود 83 میلیون تومان قیمت دارد‌.

 هایما S7 محصول جدید ایران خودرو + مشخصات

 هایما S7 محصول جدید ایران خودرو + مشخصات


منبع:عصر خودرو



نظرات

  • سیاوش سیاوش (9 تیر 1395 ساعت 10:01)

    عجب سوتی داده ایران خودرو!!!!!!!!!!!!!!!
    یدونه به زور از شرکت چینی خریده تا ببینه اگر خدا بخواد چند نفر پیدا بشن پیش خرید کنن.

  • اکبر از تبریز اکبر از تبریز (8 تیر 1395 ساعت 16:08)

    ههههههه دوستان دقت بکنین تو تصویر دوم اولی هایما هست پشت سریا ویتارا هستند...!!!

  • jalil jalil (8 تیر 1395 ساعت 14:25)

    سلام بر عزیزان جدیدا توی ایران خودرو این خودرو جلوتر از سوزوکی ویتارا تولید می کنند. عجب خط تولیدی ماشالله 1 عدد در 100 تا ویتارار (اشتباهات خط تولید ویتارا)

  • جلیل جلیل (8 تیر 1395 ساعت 14:24)

    سلام بر عزیزان جدیدا توی ایران خودرو این خودرو جلوتر از سوزوکی ویتارا تولید می کنند. عجب خط تولیدی ماشالله 1 عدد در 100 تا ویتارار (اشتباهات خط تولید ویتارا)