1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برنامه ویژه جنسیس برای تولید یک کراس‌اور اسپرت جدید

برنامه ویژه جنسیس برای تولید یک کراس‌اور اسپرت جدید

22 مرداد 1396
  • 1

مجموعه مدل‌های جنسیس در حال حاضر شامل دو مدل G80 و G90 می‌شود ولی چیزی که این برند واقعاً به آن نیاز دارد، کراس اورها می‌باشند.

روز به روز به محبوبیت این نوع خودروها در بازار افزوده می‌شود و جنسیس به خوبی از این واقعیت آگاه است. در همین راستا، این خودروساز کره‌ای تأیید کرده که دو مدل جدید کراس آور را قصد دارد به زودی معرفی کند.

 برنامه ویژه جنسیس برای تولید یک کراس‌آور اسپرت جدید

این مدل‌ها شاید به اندازه کافی قوی نباشند تا بتوانند نیاز برخی افراد در بازار را برآورده کنند، از همین رو، اتو نیوز گزارشی منتشر کرده که کمپانی در حال کار بر روی عرضه یک کراس آور سوم می‌باشد.

جزئیات بیشتری از این مدل در دست نیست ولی این وب سایت در گزارش خود اشاره کرده که خودرو اخیراً به نقشه راه محصولات جنسیس که اخیراً در کره جنوبی به خبرنگاران معرفی شد اضافه شده است.

مدیران جنسیس از صحبت در این مورد خودداری می‌کنند ولی برخی گزارش‌ها اشاره دارند که این کراس آور یک مدل کامپکت خواهد بود و جایگاهی پایین‌تر از GV70 و GV80 خواهد داشت. دو مدل مذکور قرار است سال 2020 وارد بازار شوند و کراس آور سوم جنسیس انتظار می‌رود در سال 2021 برای فروش عرضه شود.

در کنار تأیید وجود یک کراس آور سوم، نقشه راه محصولات جدید جنسیس همچنین تأیید کرده که سدان جدید G7 اواخر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. این نقشه راه موارد هیجان انگیز دیگری که قرار است حول و حوش سال 2021 اتفاق بیفتد را نیز فاش کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به معرفی یک G90 فیس لیفت و یک مدل اسپرت که به نظر می‌رسد جانشین جنسیس کوپه خواهد بود.



نظرات

  • عباس عباس (23 مرداد 1396 ساعت 10:46)

    به نظر مالی نمی آد . برن بازم روش کار کنند تا بلکه بهتر بشه