1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی فورد اج ST مدل 2019

معرفی فورد اج ST مدل 2019

29 دی 1396
  • 0

فورد اج ST مدل 2019 که با نام فورد Endura نیز شناخته می شود در استرالیا به نیرومحرکه دیزلی مجهز است اما در بازار آمریکا با یک موتور بنزینی قدرتمند تیون شده توسط فورد پرفورمانس عرضه خواهد شد.

 معرفی فورد اج ST مدل 2019

اما در حالی که اج ST در استرالیا با نسخه ای بنزینی ارائه نمی شود، می توان انتظار داشت مدل های بومی این منطقه دارای طراحی مشابه مدل های ST باشند.

نیروی فورد اج ST در بازارهای خارج از استرالیا از موتور 2.7 لیتری توربوشارژ V6 اکوبوست بنزینی به کار رفته در اج اسپرت و فیوژن اسپرت تامین می شود که قدرت 355 اسب بخار و گشتاور 515 نیوتون متر تولید می کند.

نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود.

یک حالت رانندگی اسپرت جدید در این خودرو، واکنش گشتاور و تغییر دنده تهاجمی تری را فراهم می آورد و صدای اگزوز جالب تری را ایجاد می کند.

 معرفی فورد اج ST مدل 2019

هنوز جزئیات عملکرد این خودرو تایید نشده است اما گمان می رود اج ST شتاب صفر تا صد بهتری از اج اسپرت داشته باشد.

اج ST در مقایسه با اج اسپرت دارای بسته ارتقایی ترمز عملکردی تر به همراه سیستم تعلیق اسپرت تیون شده ST خواهد بود.

اج ST از طراحی متمایز در قسمت های جلو و عقب با جلوپنجره تهاجمی تر و سپرهای جلو و عقب شیک تر به همراه خروجی اگزوز دوقلوی منحصر به فرد و رینگ های 21 اینچی بهره می برد.

اج ST به مجموعه ای از تکنولوژی های کمک راننده و سیستم های ایمنی از جمله هشدار برخورد از جلو با کمک ترمز دینامیک، کمک پیش گیری از تصادف با شناسایی عابرپیاده، مانیتور نقاط کور و هشدار برخورد از عقب، کمک ثبات در مسیر، نور بالای خودکار و کمک استارت در سراشیبی مجهز شده است.

 معرفی فورد اج ST مدل 2019



نظرات