1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عرضه فیس‌لیفت تویوتا پرادو بزودی

عرضه فیس‌لیفت تویوتا پرادو بزودی

12 خرداد 1396
  • 0

تویوتا لندکروزر پرادوی کنونی در سال 2013 فیس لیفت شد و اکنون زمان آن رسیده که دوره تولید آن با به روز رسانی ظاهری دیگری توسعه یابد.

 عرضه فیس‌لیفت تویوتا پرادو بزودی

ماه گذشته گزارش شد که دومین فیس لیفت این خودرو در ماه جولای انجام خواهد شد اما رسانه های ژاپنی اعلام کرده اند که تویوتا موتور در 12 سپتامبر 2017 تویوتا لند کروزر پرادوی جدید را عرضه خواهد کرد.

تویوتا لند کروزر پرادو مدل 2018 به صورت استاندارد دارای روشنایی LED، تغییرات طراحی در قسمت جلو و ارتقای ایمنی خواهد بود. گمان نمی رود بدنه این خودرو به اندازه فیس لیفت قبلی آن تغییر کند. تغییرات داخلی این خودرو شامل اصلاحاتی در پانل تجهیزات، دریچه های تهویه هوای پایین تر، سیستم ناوبری 8 اینچی و فرمان با ظاهری جدید شبیه به تویوتا Crown خواهد بود.

تویوتا لند کروزر پرادو جدید با بسته ارتقایی Safety Sense P تویوتا ایمنی بیش تری برای راننده، سرنشین و حتی عابران پیاده به همراه خواهد داشت. این بسته ارتقایی شامل مجموعه ای از تجهیزات ایمنی پیشرفته همچون سیستم پیش گیری از تصادف با عملکرد شناسایی عابرپیاده، هشدار تغییر مسیر با کمک عملکرد فرمان، نور بالای خودکار و کروز کنترل راداری دینامیک است.

تویوتا لند کروزر پرادوی کنونی مخصوص ژاپن از موتور 2.7 لیتری 2TR-FE بنزینی با قدرت 120 کیلووات و گشتاور 246 نیوتون متر و 2.8 لیتری 1GD-FTV دیزلی با قدرت 130 کیلووات و گشتاور 450 نیوتون متر بهره می برد.

منبع : ایران جیب



نظرات