1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی کیا سورنتو فیس لیفت پیش از نمایشگاه فرانکفورت

رونمایی کیا سورنتو فیس لیفت پیش از نمایشگاه فرانکفورت

20 شهریور 1396
  • 4

کیا سورنتو SUV در قسمت داخلی و خارجی به روزرسانی شده و یک نسخه Line GT نیز برای آن ارائه خواهد شد.

رونمایی کیا سورنتو فیس لیفت پیش از نمایشگاه فرانکفورت

کیا از مدل به روزرسانی شده سورنتو که طی چند روز آینده در نمایشگاه خودرو فرانکفورت حضور پیدا می کند رونمایی کرد. این مدل به همراه یک مدل کانسپت که نمایی از نسل جدید مدل Cee’d می باشد به نمایش در می آید.

فیس لیفت جزئی این SUV شامل سپر جدید قسمت جلو و عقب به همراه چراغ های LED جدید برای جلو و عقب می باشد. نسخه تیره تر جلوپنجره تایگر کیا و رینگ های آلیاژی جدید نیز از دیگر تغییرات این خودرو به شمار می روند.

علاوه بر این، یک نسخه GT Line نیز به عنوان کامل ترین مدل سورنتو معرفی خواهد شد. تغییرات آن بیشتر در بخش ظاهری هستند و ویژگی هایی مانند مه شکن های LED چهار لامپه، پد ترمزهای قرمز، رکاب جذاب تر و آرم GT Line به چشم می خورند.

رونمایی کیا سورنتو فیس لیفت پیش از نمایشگاه فرانکفورت

تمامی مدل ها دارای تغییراتی در کابین نیز می باشند. فرمان جدید، کنسول دکمه ها و سیستم نویگیشن 8 اینچی جدید از ویژگی های تغییر یافته سورنتو می باشند. همچنین کیا اعلام کرده است که از مواد نرم در محیط کابین استفاده می کند تا حس "پرمیوم" بیشتری به سرنشینان منتقل کند. مدل GT Line دارای صندلی هایی با روکش چرم مشکی می باشد.

از موتور 197 اسب بخاری 2.2 لیتری دیزل قبلی بهره می برد. اما امکان انتخاب گیربکس اتوماتیک 8 سرعته جدید وجود دارد که برای اولین بار توسط کیا ارائه می شود. این سیستم تعویض دنده جدید جایگزین گیربکس 6 سرعته اتوماتیک قدیمی می شود و به کاهش میزان خروجی دی اکسید کربن از 172 گرم به 159 گرم در هر کیلومتر کمک می کند. البته گیربکس 6 سرعته دستی همچنان قابل انتخاب است.

تکنولوژی های دیگری که به کیا سورنتو جدید اضافه شده اند شامل اپل کارپلی و اندروید اتو می باشند. همچنین سیستم هشدار به راننده مانع به خواب رفتن رانندگان در پشت فرمان می شود.

رونمایی کیا سورنتو فیس لیفت پیش از نمایشگاه فرانکفورت

ظاهر جدید کیا سورنتو را می پسندید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

رونمایی کیا سورنتو فیس لیفت پیش از نمایشگاه فرانکفورت



نظرات

  • علیرضا علیرضا (21 شهریور 1396 ساعت 00:57)

    هیچوقت عزیزم

  • صفایی صفایی (20 شهریور 1396 ساعت 22:06)

    کلا توطراحی ورعایت نکات زیست محیطی کیاحرف اول تو دنیا میزنه بخصوص مدل سورنتو

  • امیر امیر (20 شهریور 1396 ساعت 13:54)

    تقریبا فرقی نکرده...و فرمان سه پر اسپرت تره ولی فرمان در این مدل حس لوکس بودن رو به راننده منتقل میکنه و در کل مثل مدل قبلیش همچنان جذابه

  • فرزاد کریمی فرزاد کریمی (20 شهریور 1396 ساعت 11:57)

    فوقالعاده است . کی به ایران میرسد؟!!!!