1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017

بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017

3 تیر 1395
  • 0

کدام خودروی سدان جمع و جور می‌تواند با وجود بهره‌وری سوخت همراه با ظاهر و طراحی نونوار شده و طراحی کابین مجلل شما را به پرداخت 23 هزار دلار مجاب کند؟ شاید نزدیک‌ترین پاسخ به ذهن، تویوتا کرولا یا هوندا سیویک باشد اما درواقع ما از هیوندای النترا 2017 سخن می‌گوییم.

در سال 2016، خودروساز کره جنوبی برای رقابت تنگاتنگ با حریفان مشهور خود، طراحی نسخه 2017 النترا را کاملاً بهبود بخشیده است. علاوه بر طراحی شیک و جذاب بیرونی، فضای داخلی نیز با طراحی لوکس خود جلب توجه می‌کند. در این بین، تکنولوژی‌های به کار رفته نیز به‌روزرسانی شده و موتورهای جدید و ساختار شاسی محکم‌تر نیز از مزایای این خودرو می‌باشند.

هیوندای النترا نسخه لیمیتد 2017 با قیمت 22350 دلاری خود به صورت پایه و استاندارد به تجهیزات فراوانی مجهز گردیده است. از جمله فرمان شیبی تلسکوپی، صندلی‌های تاشوی با نسبت 60/40، سیستم صوتی با شش بلندگو و رادیوی ماهواره‌ای و پخش CD که نسبت به نسخه SE افزوده شده‌اند. علاوه بر این در نسخه لیمیتد از رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی، تزئینات کرومی و چراغ‌های LED عقب، روکش چرمی صندلی‌ها و صندلی راننده قابل تنظیم الکتریکی و نسل جدید سیستم ارتباطی بلولینک هیوندای همراه با شارژر و پورت USB استفاده شده‌اند.

از نکات برجسته این مدل می‌توان به افزایش فضای داخلی با وجود ثابت ماندن فاصله بین دو محور، طراحی مدرن‌تر کابین و تجهیزات، استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب و کاهش استفاده از سطوح تیز و همچنین حذف هرگونه پلاستیک براق در آن اشاره نمود. بدین ترتیب این کابین کاملاً مجلل و جذاب به نظر می‌رسد. در حالی که فضای سرنشینان عقب برای بزرگسالان با اندازه متوسط کافی است اما با درنظر گرفتن ابعاد خودرو و سگمنت آن به عنوان یک سدان جمع و جور باید راحتی سرنشینان جلو و عقب را قابل قبول دانست.

النترای لیمیتد 2017 مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.0 لیتری است که قدرت خروجی آن به 147 اسب بخار و گشتاوران به 132 پوند فوت می‌رسد. صدای موتور چندان زیاد نیست و به خوبی نیز با گیربکس شش سرعته اتوماتیک هماهنگ است. اما در عین حال کاهش قدرت موتور از 173 اسب بخار به 147 اسب بخار احتمالاً برای بهبود مصرف سوخت صورت گرفته باشد. مصرف سوخت این مدل در شهر 8.4 لیتر و در جاده 6.4 لیتر و به صورت ترکیبی 7.35 لیتر می‌باشد که نسبت به مدل‌های سابق النترا کمی بهبود را نشان می‌دهد.

بنابراین با وجود تعدیل نیرو، قابلیت‌های اسپرتی این مدل کاهش یافته‌اند و اگر به دنبال سریع رفتن هستید، این خودروی انتخابی شما نخواهد بود. در واقع رانندگی با این خودرو نهایتاً امتیاز 6 از 10 را بابت دینامیک رانندگی کسب می‌کند. در بزرگراه این خودرو نرم و راحت است و راننده احساس اعتماد به نفسی ناشی از استواری در سرعت‌های بالا در سطح مسیر مستقیم دارد. داخل کابین النترا نیز ساکت‌تر از نسل پیشین است. این می‌تواند نقطه قوتی برای این خودروی جمع و جور محسوب شود.

در نهایت باید این طور جمع بندی کنیم که النترای لیمیتد به عنوان یک خودروی شیک، مقرون به صرفه، راحت، کارآمد و با کیفیت می‌تواند انتخاب ارزشمندی باشد. در عوض قدرت پایین پیشرانه را باید تنها نقطه ضعف عمده آن بر شمرد.

بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017

بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017

بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017

بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017

بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017

بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017

بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017

بررسی هیوندای النترا لیمیتد مدل 2017


منبع:www.automoblog.net



نظرات