1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پلیس دوبی خواستار خرید لامبورگینی اوروس شد

پلیس دوبی خواستار خرید لامبورگینی اوروس شد

23 آذر 1396
  • 0

ناوگان پلیس دوبی شامل برخی از بهترین خودروهای حال حاضر دنیا می باشد، از پورشه گرفته تا بوگاتی، شما می توانید مجموعه ای از قوی ترین ابرخودروها را در ناوگان پلیس این شهر بیابید، این که پلیس دوبی بخواهد لامبورگینی یوروس جدید را هم به ناوگان خود اضافه کند کسی را متعجب نخواهد کرد.

 پلیس دوبی خواستار خرید لامبورگینی اوروس شد

در همین راستا، آکسیونوف نیکیتا، طراح خودرویی این موضوع را در ذهن خود تصور کرده و تصویری که می بینید را طراحی کرده است.

یک لامبورگینی یوروس پلیسی به خوبی می تواند در کنار دیگر ابرخودروهای اداره پلیس دوبی جایگاهی برای خود دست و پا کند، در حال حاضر نزدیک ترین مدل به این خودرو شاسی بلندی است که 4 سال پیش توسط پلیس دوبی خریداری شد: براباس B63S-700 واید استار، که نسخه تیونینگ شده مرسدس کلاس G با 690 اسب بخار نیرو می باشد.

این ابر شاسی بلند ایتالیایی قدرت کمتری از براباس دارد و موتور 4 لیتری توربو دوقلوی هشت سیلندر خورجینی آن 641 اسب بخار نیرو و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، ولی شتاب صفر تا صد آن با 3.6 ثانیه بسیار سریع تر از 4.9 ثانیه براباس است.

حداکثر سرعت این خودرو نیز از براباس بالاتر است، یوروس حداکثر سرعتی برابر با 305 کیلومتر بر ساعت دارد که حدودا 65 کیلومتر بیشتر از براباس می باشد. یوروس همچنین با داشتن حالت های رانندگی مختلف از جمله رانندگی در شن، به نظر می رسد بیشتر برای دوبی مناسب است.



نظرات