1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تایید کردن فراری بر ساخت مدلی شاسی ‌بلند

تایید کردن فراری بر ساخت مدلی شاسی ‌بلند

25 مهر 1396
  • 0

زمستان پیش سرجیو مارکیونه، مدیر فراری به خبرنگاران گفته بود اگر کارخانه‌اش بخواهد خودروی خودران و شاسی بلند بسازد، باید اول از روی جنازه او رد شود. اما حتی این پاسخ محکم هم بازار شایعه‌ درباره مدل جدید فراری را کساد نکرد تا این که هفته پیش آقای مارکیونه خود از آمدن اولین شاسی‌بلند فراری خبر داد.

 تایید کردن فراری بر ساخت مدلی شاسی ‌بلند

او در مراسم هفتادمین سالگرد تاسیس فراری در بازار بورس نیویورک گفت کار از بررسی خودرو گذشته و تا سی ماه دیگر تصمیم درباره تولید آن اعلام می‌شود.

از بین خودروسازان هم‌تراز فراری، تقریبا همه یک مدل شاسی‌بلند ساخته یا قرار است به بازار عرضه کنند و از همه این ماشین‌ها استقبال شده است. فراری که قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ با افزایش تولید به بیش از ده هزار دستگاه، سودش را دو برابر کند، چاره دیگری به جز ساخت یک شاسی‌بلند ندارد.

حالا بازار شایعه‌ درباره شکل این فراری داغ است. برخی معتقدند فراری این ماشین را براساس مدل چهارنفره خود، جی‌تی‌سی۴ لوسو ( GTC4 Lusso) خواهد ساخت و برخی می‌گویند ممکن است سخت افزار و فن‌آوری این خودرو از شرکت فیات-کرایسلر بیاید و جیپ زیربنای فنی این خودرو را فراهم کند. برای رسیدن به این پاسخ باید دست کم تا سال ۲۰۲۲ صبر کرد.



نظرات