1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. چری مصمم در ورود به بازارهای اروپایی

چری مصمم در ورود به بازارهای اروپایی

31 مرداد 1396
  • 0

چری تایید کرده است که کراس اووری کاملا جدید را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد کرد که به ورود این برند به بازار اروپا با طیفی از خودروها بر اساس پلتفرمی جدید کمک می کند.

 چری مصمم در ورود به بازارهای اروپایی

این شاسی بلند در فرانکفورت به صورت پیش تولید معرفی می شود البته این خودروساز چندین تصویر تیزر از این خودرو را منتشر کرده تا توجه ها را به سمت آن جذب کند.

در قسمت جلوی این خودرو جلوپنجره ای کوچک و عریض در کنار چراغ های جلوی LED و نوار LED تکی به چشم می خورد. تصویر دیگری از این خودرو نمایی از داشبورد و سیستم سرگرمی آن را نشان می دهد در حالی که تیزر سوم نیم رخ این شاسی بلند را نشان می دهد.

مرکز تحقیقات و توسعه و طراحی اروپایی جدید این برند حامی ورود چری به بازارهای اروپایی خواهد بود. این خودروساز امیدوار است طی سال های آینده بتواند خودروهایش را در اروپا به فروش برساند.

این خودروساز هم چنین در پی فروش طیفی از خودروهای معمولی و هیبریدی شارژی است در حالی که برای خودروهای تمام برقی نیز برنامه هایی دارد.

این خودروساز چهار مرکز تولیدی در چین دارد که گفته می شود به طور کلی قادر به تولید بیش از 1 میلیون خودرو در تمام ظرفیت خود هستند.



نظرات