1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورشه کیمن GTS به کاررا نزدیک می‌شود

پورشه کیمن GTS به کاررا نزدیک می‌شود

1 فروردین 1393
  • 0
همانند مدل‌های کاین، کاررا، پانامرا و باکستر، کیمن هم شاهد مدل GTS خواهد بود. خودرویی که با فرمولی برای سریع‌تر رفتن ساخته شده است. بدون بهره گیری از توربوشارژر، کیمن GTS می‌تواند از موتور بوکسر شش سیلندر 3.4 لیتری خود، قدرت 340 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر را استخراج کند. این یعنی 15 اسب بخار بیشتر از قدرت کیمن S و تنها 10 اسب بخار کمتر از مدل 911 کاررا و البته با قیمت 10 هزار دلار ارزان‌تر از کاررا.

پورشه کیمن gts

در طراحی ظاهری، علاوه بر سپرها و هواکش‌های جدید، چراغ‌های با لنزهای متفاوت و زمینه دودی، چرخ‌های 20 اینچی مشابه کاررا S با سایز 235/35 در جلو و 265/35 در عقب و یک سیستم اگزوز اسپرت، تفاوت خاص دیگری به چشم نمی‌آید. فضای داخل کابین با پوشش آلکانترای منقش به حروف GTS پوشیده شده است.

پورشه کیمن gts

استفاده از سیستم گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه و سیستم عالی PDK و همچنین سیستم تعلیق فعال PASM و پکیج اسپرت CHRONO از دیگر موارد قابل ذکر می‌باشند. پورشه تخمین می زند که شتاب صفر تا صد مدل PDK تنها 4.3 ثانیه باشد. این در حالی است که مدل کم توان‌تر کیمن S در 4.1 ثانیه به سرعت صد کیلومتر می‌رسد. نهایت سرعت با گیربکس دستی نیز 285 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

پورشه کیمن gts

پورشه وعده داده که تابستان امسال کیمن GTS با قیمت 76195 دلار در نمایندگی‌ها قابل خرید خواهد بود در حالی که قیمت مدل S حدود 64 هزار دلار می‌باشد و قیمت کاررا نیز از 85 هزار دلار آغاز می‌شود.

پورشه کیمن gts

منبع caranddriver


نظرات