1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت سدان پرچم دار بیوک در بازار چقدر خواهد شد؟ + تصاویر

قیمت سدان پرچم دار بیوک در بازار چقدر خواهد شد؟ + تصاویر

23 دی 1396
  • 0

در بازار پر از مدل های مختلف حمل و نقل، بیوک بیشتر در رده خودروهای پرمیوم دسته بندی می شود تا مدل های لوکس. ولی این شرکت قصد دارد با رونمایی و وارد کردن لاکراس آونیر به بازار، وارد این بخش مهم از بازار شود.

این خودرو که بر پایه سدان پرچم دار شرکت طراحی شده است، بیوک را وارد منطقه کادیلاک خواهد کرد، در شرایطی که هنوز قیمت گذاری رسمی این خودرو اعلام نشده است، اتونیوز گزارشی منتشر کرده که این خودرو قیمت پایه ای معادل 45 هزار و 795 دلار خواهد داشت.

 قیمت سدان پرچم دار بیوک در بازار چقدر خواهد شد؟

این حدودا 3700 دلار از مدل پرمیوم لاکراس گران تر است و تقریبا 14 هزار دلار بیشتر از مدل پایه لاکراس 2017 می باشد.

بیایید ببینیم آونیر در مقایسه با برادران بزرگ تر خود از کادیلاک چگونه قیمت گذاری شده است: با این 46 هزار دلار شما می توانید نسخه های پایه از یک CTS سایز متوسط یا XTS فول سایز را خریداری کنید، البته مدل قدرتمند CT6 با قیمت پایه 54 هزار دلاری خود، کاملا دور از دسترس شما خواهد بود. با پرداخت این میزان پول، البته نباید فراموش کرد که لاکراس آونیر کاملا مجهز خواهد بود. از همین رو، انتظار آپشن های خیلی زیادی برای این خودرو نداشته باشید، به جز سیستم دو دیفرانسیل که قیمت خودرو را به 48 هزار دلار افزایش می دهد.

اگر چه این خودرو سدان پرچم دار کمپانی است، ولی گران ترین مدلی نیست که بیوک ارائه می کند: نسخه آونیر کراس اور بزرگ جدید انکلیو قیمت پایه ای برابر با 54 هزار و 495 دلار دارد، قیمتی که آن را بین کادیلاک XT5 و اسکلید قرار می دهد.

اگر این قیمت ها از نظر شما برای یک بیوک زیادی گران هستند، خودروساز نیز همانند شما فکر می کند. بیوک می گوید تقریبا 90 درصد خریداران لاکراس همواره دو تریم گران این خودرو را خریداری می کرده اند و از زمان معرفی انکلیو جدید، 35 درصد از مشتریان مدل آونیر را خریداری می کنند.

این یک استراتژی است که برند جی ام سی آن را با برند جانبی دنالی انجام داده است و اگر دیدید که بیوک برای تمامی مدل های خود طی سال های آتی نسخه آونیر تولید کرد، خیلی تعجب نکنید.

 قیمت سدان پرچم دار بیوک در بازار چقدر خواهد شد؟

 قیمت سدان پرچم دار بیوک در بازار چقدر خواهد شد؟



نظرات