1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بوگاتی شیرون در نیروی پلیس فرانسه

بوگاتی شیرون در نیروی پلیس فرانسه

18 فروردین 1396
  • 0

پلیس ایتالیا دارای لامبورگینی اوراکان است. اهالی ابوظبی هر روز با پلیس رولزرویس سوار روبرو می‌شوند. افسران آلمانی با پورشه 911 به تعقیب مجرمان می‌پردازند. دوبی نیز با یکی دو جین از مک‌لارن‌ها، لامبورگینی‌ها و فراری‌ها جلب‌توجه می‌کند. در مقام مقایسه شاید فرانسوی‌ها با خودروهای سوبارو WRX و مگان RS خود خیلی به چشم نیایند؛ اما این برای چند روز پیش بود! زیرا الآن بوگاتی شیرون در نیروی پلیس این کشور آماده‌ی انجام‌وظیفه است.

 بوگاتی شیرون در نیروی پلیس فرانسه

این هایپرکار با بیشترین پنهان‌کاری ممکن تولید و تحویل پلیس فرانسه شده است. قدرت 1479 اسب بخاری این خودروی وحشی باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.3 ثانیه‌ای و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت 6.5 ثانیه‌ای می‌شود.

آن‌هایی که فکر می‌کنند در تعطیلات پایان هفته می‌توانند با پورشه‌ی 6 سیلندر یا فراری 12 سیلندر خود گرد و خاک به پا کنند بهتر است که درباره‌ی انجام این کار در فرانسه تجدیدنظر نمایند. با اندک فشاری بر روی پدال گاز سایه‌ی سنگین شیرون را روی خود حس خواهید کرد!

همان‌گونه که در تصاویر اولیه دیده می‌شود برخی اصلاحات بر روی این خودروی واکنش سریع صورت گرفته است. نوشته‌ی ژاندارمری به‌صورت واضح روی درب‌ها دیده شده و نوارهای انعکاسی زردرنگ نیز به بخش جلو و محافظ پیشرانه در عقب اضافه شده است. البته که چراغ‌های گردان نیز در سقف بکار رفته و طراحی و شکل آن‌ها خیلی به آئرودینامیک خودرو لطمه نزده‌اند. رنگ خودرو نیز همان آبی رویال شیرون نشان داده شده در نمایشگاه ژنو چندی قبل است.

 بوگاتی شیرون در نیروی پلیس فرانسه

توضیح: هنوز خبری درباره‌ی صحت‌وسقم بوگاتی شیرون پلیس فرانسه منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که این دروغ اول آوریل یا همان دروغ سیزده خودمان باشد!

منبع : پدال



نظرات