1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. حراج نخستین بوگاتی شیرون وارد شده به بازار امریکا

حراج نخستین بوگاتی شیرون وارد شده به بازار امریکا

24 آبان 1396
  • 0

یک بوگاتی شیرون دیگر در امریکا به دنبال مشتری جدید است و این بار، موضوع کاملا قانونی می باشد.

همچنین به نظر می رسد فردی که این خودرو را سفارش داده بسیار هوادار کار جورج بریس روی بتموبیل 1966 بوده و تزئینات قرمز متضاد روی بدنه این خودرو، گواهی بر این مدعای ماست.

این خودرو که قرار است روز شش دسامبر در حراجی آر ام سوتبی در نیویورک شرکت کند، نخستین بوگاتی شیرون سفارش داده شده برای بازار آمریکا می باشد، از این رو تگ Number One بر روی آن وجود دارد و پیش بینی می شود بین 3.5 تا 4 میلیون دلار به فروش برسد.

 حراج نخستین بوگاتی شیرون وارد شده به بازار امریکا

از لحظه ای که کار ساخت آن در مولسهایم فرانسه به اتمام رسیده، این خودرو فقط 420 کیلومتر کار کرده است که تقریبا همه آن برای اهداف آزمایشی بوده است و حتی در حال حاضر مجوز حضور در خیابان های آمریکا را ندارد، از این رو در حراجی این خودرو به عنوان یک مدل صفر کیلومتر قرار است فروخته شود.

با رنگ بدنه مشکی و تزئینات قرمز در بیرون و همچنین داخل کابین، این بوگاتی شیرون خاص قطعا هر موقع که از گاراژ بیرون می آید، مالک جدید خود را امیدوار خواهد کرد تا بتواند از 1479 اسب بخار نیرو و 1600 نیوتن متر گشتاور آن به خوبی استفاده کند.

در کنار این خودرو، موارد دیگری نیز در اختیار برنده مزایده قرار خواهد گرفت که از آن جمله می توان به مدل 1:8 خودرو، کیف آلومینیومی بوگاتی که شامل یک کیف چرمی با سوئیچ زاپاس، سوئیچ سرعت، یک فلش مموری، چادر خودرو و دفترچه راهنما اشاره کرد.

پس، اگر تاکنون بوگاتی شیرون خود را سفارش داده اید یا مثل ما پول کافی برای این کار ندارید، بهانه شما برای شرکت نکردن در این مزایده چیست؟



نظرات