1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. براباس، سربازی جدید از آلمان

براباس، سربازی جدید از آلمان

18 دی 1392
  • 1

همه ما براباس را بالاترین و پیشرفته ترین از سطوح خودروهای مرسدس بنز می دانیم ، اما برابوس یکی از معدود تیونرهایی بوده که پس از اعمال تغییرات در تمامی بخش های خودروهای مرسدس بنز نام و نشان خود را بر روی این خودروها گذاشته و حتی نشان مرسدس را از روی خودروها حذف می نماید .

زمانیکه مرسدس ‌بنز ، کلاس G را معرفی و تولید کرد این خودرو تنها برای مصارف نظامی بود اما کم کم این خودرو وارد خیابان‌ها شد و در مصارف روزانه و شهری نیز مورد استفاده قرار گرفت .

حال براباس (Brabus)، 3 خودرو از کلاس G را تقویت کرده و قصد دارد یکی از آن‌ها را به فروش برساند . زیر کاپوت این سرباز آلمانی ، موتوری آرمیده و منتظر فرمان می باشد که 800 اسب بخار قدرت داشته که در 5500 دور در دقیقه تمام این نیرو را در اختیار شما قرار داده و منتظر دستور از جانب شما بوده تا به مانند سربازی وظیفه شناس به وظایف خویش و قرار دادن این همه توان در اختیار راننده ، دریغ ننماید . شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو دقیقا 4 ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی در 240 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

اگر قصد دارید یکی از قوی‌ترین و منحصربفردترین شاسی‌بلندهای حال حاضر در بازار را داشته باشید ، باید مبلغی در حدود 295 هزار پوند را برای آن پرداخت کنید ، مبلغی که با آن می‌توانید یک لامبورگینی آونتادور را خریداری کنید ، اما با این خودرو همه جا می توانید بروید ، 2 برار افرادی که در آونتادور سوار خودرو می شوند را می توانید جا بجا نمایید و از همه مهمتر ، میزان حمل و نقل بار بسیاری در اختیار شما قرار دارد تا به هر کجا که خواهان آن باشید بروید .




نظرات

  • تنبور تنبور (5 مهر 1393 ساعت 16:01)

    تو بیابون عکس سیاه و سفید با این ماشین خیلی هم ترسناکه