1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بهترین خودروهای جدید سال 2017

بهترین خودروهای جدید سال 2017

16 دی 1396
  • 0

در این مقاله به معرفی بهترین خودروهای سال 2017 می پردازیم.

بهترین خودروهای جدید سال 2017

2017 سال خوبی برای بازار خودرو بود. قانونگذاران تلاش کردند که خریداران را تشویق به استفاده از سوخت های جایگزین کنند. همچنین SUV ها و کراس اوورها به رشد توقف ناپذیر خود در جاده ها ادامه دادند. در ضمن، امسال سعی کردیم که خودروهای جدید تولید شده را مورد بررسی قرار دهیم.

هر سال شاهد حضور چند خودرو برجسته هستیم و می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم. در 12 ماه گذشته خودروهای رویایی زیادی را دیده ایم؛ از هاچبک های معمولی و استیشن گرفته تا SUV ها و ابرخودروها. فهرست زیر شامل بهترین مدل های سال 2017 هستند.

ما لزوماً در مورد خودروهایی که در صدر بازار خود قرار دارند صحبت نمی کنیم، بلکه هر مدلی که در سال 2017 عرضه شده و نظر ما را جلب کرده باشد در این فهرست قرار دارد. با ما و فهرست بهترین خودروهای جدید در سال 2017 همراه باشید ...

آلفارومئو استلویو

بهترین خودروهای جدید سال 2017

اولین آزمایش رانندگی با SUV جدید آلفارومئو ارزش صبر کردن را داشت. در این مدل با ظاهر جذاب و هندلینگ عالی جولیا و قرار دادن آن در یک بدنه آفرود مانند رو به رو هستیم. در مقابل سواری سخت است و کیفیت کابین با خودروهایی مانند آئودی Q5 یا بی ام و X3 قابل مقایسه نیست. با این حال استلویو پرفروش ترین محصول آلفا خواهد بود.

بی ام و سری 5 تورینگ

بهترین خودروهای جدید سال 2017

سری 5 به عنوان یکی از مدل های پرفروش در بازار است، بنابراین جای تعجب نیست که از نسخه تورینگ نیز به خوبی استقبال شود. با 570 لیتر گنجایش بار و سیستم تعلیق بادی که امکان حمل 750 کیلوگرم بار را به شما می دهد، تورینگ می تواند جذاب تر از مدل معمولی باشد.

با وجود استفاده از تکنولوژی ها مختلف، سری 5 تورینگ سبکتر از مدل قبلی است. همچنین مدل 520d مورد نظر ما در هر 100 کیلومتر 3.75 لیتر سوخت مصرف می کند و خروجی دی اکسید کربن آن 114 گرم در هر کیلومتر است.

بی ام و i8

بهترین خودروهای جدید سال 2017

امسال خودروسازان بیشتری به تولید خودروهای الکتریکی روی آوردند و ما به تجربه مشتریان با برخی از خودروهای الکتریکی پرداختیم. یکی از جالب ترین آزمایش ها توسط کارشناسان با یک بی ام و پلاگین هیبرید i8 در جاده الکتریکی در جنوب لندن و ولز صورت گرفت. این آزمایش به منظور بررسی زیرساخت های شارژ بریتانیا انجام شد، همچنین عملکرد بی ام و به عنوان یک سوپرخودرو مورد ارزیابی قرار گرفت.

با این حال می دانیم که برای خارج شدن i8 بنزینی از بازار هنوز زود است.

بی ام و X3

بهترین خودروهای جدید سال 2017

بی ام و نسخه M40i را با مدل جدید X3 معرفی کرد که دارای موتور 3 لیتری 6 سیلندر تخت با 355 اسب بخار قدرت است. این یک موتور عالی و بی صدا است که در جاده های پر پیچ و خم خود را نشان می دهد.
همچنین فرمان دقیق X3 با رقبای گران قیمت قابل مقایسه است و کابین آن از سری 5 الهام گرفته است.

بوگاتی شیرون

بهترین خودروهای جدید سال 2017

بوگاتی 1479 اسب بخاری با قیمت حدود 2 میلیون دلار (حدود 8 میلیارد و 600 میلیون تومان) جایگزینی برای مدل فوق العاده ویرون است و از موتور ارتقا یافته 8 لیتری quad-turbo W16 استفاده می کند.
در کنار قدرت شگفت انگیز این خودرو می توان به گشتاور 1600 نیوتن متری در 2000 تا 6000 دور در دقیقه اشاره کرد که با استفاده از یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه قدرت را به سیستم چهارچرخ متحرک متصل می کند.

برای متوقف کردن این خودرو از سرعت 420 کیلومتر در ساعت از دیسک ترمزهای کربن 420 میلی متری استفاده می شود که هر کالیپر دارای 8 پد جداگانه است. شتاب این خودرو بی نظیر و مهارنشدنی به نظر می رسد. اما تنها سرعت شیرون نیست که کارشناسان را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه سوای راحت و نرم این ابرخودرو نیز قابل توجه است.

فورد GT

بهترین خودروهای جدید سال 2017

یکی از کارشناسان به نام Steve Sutcliffe فورد GT را در ماه می مورد آزمایش قرار داد و این خودرو پرسرعت موتور-وسط (حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت) وی را تحت تاثیر قرار داد. این خودرو با ذهنیت برنده شدن در مسابقات طراحی شده است اما به خاطر قدرت فوق العاده و دید کم به نظر می آید که خیلی مناسب استفاده در جاده نیست.

با این حال به لطف تکنولوژی آیرودینامیک و هندلینگ عالی در سرعت های بالا، عملکرد این مدل در پیست مسابقه بی نظیر است. به این ها موتور 6 سیلندر 638 اسب بخاری twin-turbo را نیز اضافه کنید.

هوندا سیویک

بهترین خودروهای جدید سال 2017

امسال کارشناسان موفق شدند که نسل دهم هوندا سیویک – با طراحی مجدد- را در ماه فوریه آزمایش کنند.

ظاهر آن جذاب تر از قبل است و موتور بنزینی 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ قدرت لازم را در هنگام نیار تامین می کند. در پیچ ها نیز شاهد چسبندگی زیاد و هندلینگ مطمئنی بودیم. صندلی های عقب تاشو در مدل قبلی حذف شده اند، اما کارایی این مدل با وجود فضای سرنشین و بار زیاد تغییری نداشته است.
تنها نکته معمولی در سیویک، سیستم اطلاعات-سرگرمی آن است که خیلی کاربرپسند به نظر نمی رسد.

هوندا سیویک Type R

بهترین خودروهای جدید سال 2017

با این که حضور هوندا سیویک Type R قبلی با تاخیر همراه بود، این بار بیش از4 ماه از آزمایش نسخه معمولی سیویک Mk10 نگذشته بود که این مدل جذاب عرضه شد.

کارشناسان برای آزمایش Type R به آلمان رفتند و تایید کردند که این خودرو در کلاس خود پیشتاز است. در حالی که رقبا به سیستم چهارچرخ متحرک روی آورده اند، این مدل هنوز از سیستم دیفرانسیل جلو استفاده می کند و مجهز به موتور 2 لیتری توربو 316 اسب بخاری است. شاید اضافه کردن قطعات بدنه مورد علاقه همه نباشد، اما Type R در رانندگی شهری یک خودرو عالی به شمار می رود.

هیوندای i30 N

بهترین خودروهای جدید سال 2017

هیچ کس نمی دانست که اولین هاچبک جذاب هیوندای چگونه خواهد بود، اما حالا باید گفت که i30 N یک خودرو فوق العاده است. فرمان پذیری عالی با واکنش سریع از جمله خصوصیات این مدل است.

همچنین می توان به گیربکس 6 سرعته دستی و موتور 2 لیتری اشاره کرد که عملکرد خوبی دارند. در مجموع این خودرو به عنوان اولین تلاش شرکت در این بخش قابل تحسین است.

جگوار E-Pace

بهترین خودروهای جدید سال 2017

یکی از بزرگترین و جذاب ترین SUV های سال 2017 در پایان سال عرضه شد و کارشناسان موفق به آزمایش جگوار E-Pace شدند.

جای شک نیست که E-Pace یک شاهکار دیگر از جگوار است. تلفیق چابکی، کیفیت کابین و موتور قدرتمند این مدل را به بهترین خودرو در کلاس خود مبدل می کند. فقط سیستم اطلاعات-سرگرمی ضعیف باعث شد که این خودرو از دریافت 5 ستاره کامل جا بماند.

جگوار I-Pace

بهترین خودروهای جدید سال 2017

رقیب تمام الکتریکی جگوار برای تسلا تا نیمه دوم سال 2018 از نزدیک قابل مشاهده نیست، اما کارشناسان موفق شدند که تنها نمونه ساخته شده از I-Pace را آزمایش کنند. با این که زمان کوتاهی در پشت فرمان این مدل نشستند، می توان گفت که با قابلیت طی مسافت بیش از 500 کیلومتر و شتاب صفر تا 100 حدود 4 ثانیه، I-Pace یکی از جذاب ترین جگوارهای موجود است.

کیا استینگر

بهترین خودروهای جدید سال 2017

اولین تجربه با کیا استینگر جدید، تاثیر حضور مهندس سابق بی ام و (Albert Biermann) را نشان داد. تخصص وی این کوپه چهاردر را به یک کیا اسپرت بی نظیر تبدیل کرده است. مدل های استاندارد دیزل و GT مورد آزمایش قرار گرفتند و از حالا مشخص است که این خودرو کاملاً موفق خواهد بود.

لامبورگینی هوراکان پرفورمنس

بهترین خودروهای جدید سال 2017

برای یک مدت کوتاه، لامبورگینی هوراکان پرفورمنس با ثبت رکورد جدید در پیست نوربرگ رینگ آلمان به عنوان سریع ترین خودرو دنیا شناخته شد.

Sean Carson یکی از کارشناسان ارشد خودرو معتقد است که این مدل استانداردهای خودروهای اسپرت را به یک سطح بالاتر منتقل کرده است. موتور 10 سیلندر 631 اسب بخاری بسیار سریع است و در هنگام شتاب گیری عملکرد فوق العاده ای دارد.

لندروور دیسکاوری

بهترین خودروهای جدید سال 2017

لندروور دیسکاوری جدید پس از آزمایش، موفق به کسب 5 ستاره شد. این مدل 7 نفره با فضای داخلی زیاد و سواری نرم و عملکرد خوب موتور 4 سیلندر یک خودرو برجسته به شمار می آید. علاوه بر این دیسکاوری جدید به عنوان خودرو سال 2017 توسط وب سایت Auto Express انتخاب شده است.

نیسان میکرا

بهترین خودروهای جدید سال 2017

نیسان میکرا Mk5 یک سوپرمینی جذاب است که در اوایل سال عرضه شد و کارشناسان برای آزمایش آن به اسپانیا رفتند. می توان گفت که میکرا به عنوان یک پیشتاز در کلاس خود شناخته می شود.

ظاهر جذاب جدید و سواری عالی این مدل در جاده های اسپانیا قابل توجه بود. تصور می کردیم که قیمت مدل فوق آپشن کمی بالا است، اما با وجود تجهیزات استاندارد متعدد به نظر معقول می آید. به نظر می رسد که میکرا به عنوان یک گزینه مناسب در برابر خریداران قرار دارد.

نیسان قشقایی

بهترین خودروهای جدید سال 2017

کارشناسان در ماه ژوئن موفق به آزمایش نیسان قشقایی شدند. اما با وجود فیس لیفت عالی، به نظر می رسد که این برند ژاپنی شانس خود را هدر داده است. حس رانندگی در قشقایی به روز شده با مدل قبلی تفاوتی ندارد. سواری راحتی دارد اما سرگرم کننده نیست. همچنین برای استفاده از سیستم های ایمنی Pro Pilot جدید نیسان باید تا اواسط سال صبر کنید.

مک لارن 570S

بهترین خودروهای جدید سال 2017

امسال مدل بدون سقف 570S اسپایدر مورد آزمایش قرار گرفت.
رانندگی در جاده های بارسلونا نشان داد که این خودرو بریتانیایی یک مدل موفق دیگر است. به لطف استفاده از فیبرکربن، اسپایدر فقط 46 کیلوگرم از مدل کوپه سنگین تر است. به این معنی که عملکرد خیره کننده وکیفیت فوق العاده آن در این مدل تغییری نداشته است.

مینی کانتری من

بهترین خودروهای جدید سال 2017

مینی کانتری من در ماه ژانویه عرضه شد و یکی از بزرگترین مینی های موجود تا به حال به شمار می رود.
نسل دوم این مدل بر پایه پلتفرم UKL2 مشابه مدل بی ام و X1 و مینی کلاب من ساخته شده است که باعث می شود این خودرو 200 میلی متر کشیده تر و 30 میلی متر پهن تر از مدل قبلی باشد و این به معنی 100 لیتر فضای بار اضافه است. در مجموع این مینی می تواند به عنوان یک خودرو خانوادگی مورد استفاده قرار بگیرد. طبق نظر کارشناسان کانتری من جدید یک خودرو بزرگتر، کاراتر، لوکس تر و با سواری بهتر است. همچنین سنگین تر و گران تر از مدل قبلی است.

پژو 5008

بهترین خودروهای جدید سال 2017

تغییر پژو از MPV (Multi-Purpose Vehicle) به SUV با عرضه مدل 5008 کامل شد.
با این که مدل قبلی کمی قدیمی به نظر می رسید، مدل جدید نسخه 7 نفره 3008 Mk2 است. این چیز بدی نیست، چرا که خودرو کوچکتر به عنوان یکی از بهترین کراس اوورهای بازار به شمار می رود و 5008 از این قضیه استفاده کرده است. بزرگترین تفاوت بین این دو مدل اضافه شدن یک ردیف صندلی اضافی است. شاید کوچک باشد اما کارایی را افزایش می دهد و باعث ایجاد فضای پا و سر بیشتر می شود. در جاده نیز عملکرد 5008 به خوبی 3008 است، با این حال نبود گزینه چهارچرخ متحرک کمی ناامیدکننده است.

رنج روور ولار

بهترین خودروهای جدید سال 2017

کارشناسان رنج روور ولار را در ماه جولای در نروژ مورد آزمایش قرار دادند و تحت تاثیر تکنولوژی این مدل قرار گرفتند. آپشن ها و تنظیمات متعدد به همراه کابین پیشرفته در این مدل دیده می شود. از این گذشته، سواری ولار بسیار عالی بود. عملکرد موتور 6 سیلندر دیزل در هر سرعتی نرم و بی نقص بود. البته در سرعت های بالا کمی صدای باد به گوش می رسید. با این که هندلینگ آن به دقت جگوار F-Pace نیست، ولار در زمینه راحتی در رتبه بالاتر قرار می گیرد. همچنین در خارج جاده نیز عملکرد خوبی دارد.

فولکس واگن گلف

بهترین خودروهای جدید سال 2017

پس از 3 سال حضور در بازار، نسل هفتم فولکس واگن گلف در سال 2017 به روزرسانی شد و کارشناسان در ماه فوریه با این مدل رانندگی کردند.
با این که ظاهر آن تغییر زیادی نداشته است، باید بگوییم که سواری گلف Mk7.5 بهتر از قبل شده است. بنابراین ترکیب راحتی، عملکرد و اقتصادی بودن این خودرو حفظ شده و موتور جدید و تکنولوژی روز به این خودرو اضافه شده است.

بزرگترین تغییر این خودرو اضافه کردن موتور جدید 1.5 لیتری TSI توربو بنزینی است. نسخه 148 اسب بخاری مورد آزمایش قرار گرفت که مجهز به تکنولوژی غیرفعال کردن سیلندر است. بنابراین نه تنها قدرت افزایش پیدا کرده است، بلکه شاهد مصرف سوخت 4.2 لیتر در هر 100 کیلومتر هستیم. همچنین این مدل مجهز به قابلیت رانندگی نیمه خودکار و دستیار راننده است.

تمام گلف ها به صورت استاندارد دارای صفحه نمایش 8 اینچی هستند و سیستم Discover Pro در مدل های سطح بالا موجود است. این سیستم دارای کنترل حرکتی است، بنابراین برای استفاده نیاز به لمس صفحه نمایش نیست.
در عمل، می بینیم که این سیستم آن طور که انتظار می رفت بدون نقص عمل نمی کند. اما می توانید با استفاده از تلفن هوشمند آن را کنترل کنید. همچنین سیستم Car-Net ایمنی و امنیت خودرو را افزایش می دهد.

فولکس واگن پولو

بهترین خودروهای جدید سال 2017

2017 با حضور مدل هایی مانند سیتروئن C3، سئات ایبیزا و فورد فیستا، سال پر سر و صدایی برای سوپرمینی ها بود. فولکس واگن پولو نیز در ماه سپتامبر به بازار آمد. بر پایه پلتفرم مشابه ایبیزا ساخته شده است و در مقایسه با مدل قبلی، شاهد پیشرفت هایی در داخل و بیرون خودرو هستیم. همچنین تکنولوژی های جدید به این مدل اضافه شده است که شامل صفحه نمایش 11.7 اینچی Active Info Display فولکس واگن به عنوان آپشن است.

موتور 1 لیتری 3 سیلندر بنزینی 94 اسب بخاری فولکس واگن در این مدل به چشم می خورد که عملکرد خوبی دارد. تعادل و هندلینگ مناسب این مدل نیز حفظ شده است.

فولکس واگن T-Roc

بهترین خودروهای جدید سال 2017

ترکیب ابعاد فولکس واگن گلف با ارتفاع یک SUV فرمول خوبی به دست می دهد. بنابراین کارشناسان به آزمایش T-Roc جدید پرداختند تا در مورد این مدل اطلاعات بیشتری کسب کنند. موارد خوب زیادی در این مدل به چشم می خورند. ظاهر جذاب و فضای داخلی مناسب به همراه ابعاد جمع و جور برای یک SUV، یک خودرو خوب در اختیار شما قرار می دهد. مدل سطح بالاتر و چرخ های بزرگتر سواری بهتری دارند و تمامی نسخه ها دارای هندلینگ مناسبی هستند.

مشکل اصلی کارشناسان با کیفیت پایین پلاستیک به کار رفته در کابین است. چرا که پولو با قیمت پایین تر و ابعاد کوچکتر، کابین بهتری دارد. با قیمت بین 21 تا 32 هزار پوند (حدود 120 میلیون تا 185 میلیون تومان) شبیه به مدل تیگوان با ابعاد بزرگتر است. در مجموع اگر یک کراس اوور زیبا با سواری خوب و مجهز به آخرین تکنولوژی های ایمنی و اتصالات می خواهید، T-Roc می تواند یک گزینه مناسب باشد.

ولوو XC40

بهترین خودروهای جدید سال 2017

می دانیم که دو SUV ولوو (XC60 و XC90) بسیار عالی هستند و می دانستیم که در XC40 جدید انتظار چه چیزی را داشته باشیم. همانگونه که مشاهده کردیم، هیچ خودرو دیگری در بازار نمی تواند این ترکیب از فضای زیاد، طراحی جذاب و راحتی را مانند ولوو ارائه کند.



نظرات