1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لوکس ترین شوروم بنتلی دنیا در دوبی افتتاح شد

لوکس ترین شوروم بنتلی دنیا در دوبی افتتاح شد

3 شهریور 1395
  • 0

چندی پیش بزرگ‌ترین نمایشگاه بنتلی در جهان افتتاح شد، آن هم در کشور امارات و در شهر دبی. این نمایندگی، که نامش را Bentley Emirates گذاشته‌اند، در خیابان معروف شیخ زاید قرار گرفته؛ همان خیابانی که اکثر ساختمان‌های مشهور و بلند شهر در آن واقع شده‌اند.

 شوروم دوبی بنتلی

نتلی امارات فضایی حدود 7000 مترمربع دارد و در 6 طبقه ساخته شده است. در این شوروم حتی سوئیت‌هایی برای اقامت مشتریان نیز درنظر گرفته شده تا مبادا خستگی راه مانع انتخاب درست آن‌ها شود! همچنین تمام جزئیات قابل تغییر در خودروهای بنتلی در آنجا در معرض دید مشتریان قرار گرفته است؛ از انواع رینگ‌ها، چرم‌ها و رنگ‌های بدنه و کابین بگیرید تا روکش داشبورد و فلزات پولیش‌شده‌ای که در تزئین ظاهر خودرو به کار می‌روند.

 شوروم دوبی بنتلی

تمام محصولات چهارگانه بنتلی شامل کانتیننتال، فلائینگ اسپر، مولسان و شاسی‌بلند بنتایگا در طبقات اول تا سوم قرار گرفته‌اند. همچنین برای زیرمجموعه شخصی‌سازی بنتلی، مولینر، نیز قسمت جداگانه‌ای با نام Mulliner Room تعبیه شده است. در آنجا مشتریان تقریبا هیچ محدودیتی ندارند و می‌توانند 100 رنگ مختلف بدنه را از نزدیک ببینند.

بنتلی در این شوروم یک آبنمای پرده‌ای با نام کامل Aqua Graphic Water Curtain بکار گذاشته که مجهز به تکنولوژی تشخیص شماره پلاک خودروهاست؛ آنطور که بنتلی می‌گوید استفاده از این تکنولوژی تاکنون در هیچ آبنمای دیگری در جهان سابقه نداشته است. این آبنما امکان نمایش هر طرح گرافیکی را دارد و می‌تواند در هنگام ورود یک مشتری جدید به او خوش‌آمدگویی کند!

 شوروم دوبی بنتلی

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این شوروم استفاده از نمای نورانی برای ساختمان است: بیش از 160 هزار LED به‌کاررفته در این نما، که رنگشان همان رنگ اختصاصی بنتلی است، باعث شده این ساختمان حتی مشتریان رولزرویس را هم به سمت خودش جذب کند!

منبع:کالایاب خودرو



نظرات