1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT برای مسابقات GT3+ تصاویر

نسخه ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT برای مسابقات GT3+ تصاویر

26 آبان 1396
  • 0

کمپانی خودروسازی بنتلی جدیدترین نسخه از "کانتیننتال GT" را در پایان ماه "اوت" سال جاری معرفی کرد و در حال حاضر، این شرکت یک نسخه ویژه و مسابقه‌ای از آن آماده کرده است تا توانایی شرکت در مسابقات GT3 را داشته باشد.

 نسخه ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT برای مسابقات  GT3

در زیر کاپوت نسخه‌های استاندارد بنتلی کانتیننتال GT، از یک پیشرانه 6 لیتری دوازده سیلندر استفاده شده است که با سود جستن از توربوشارژر، می‌تواند حداکثر 626 اسب بخار قدرت تولید کند، این درحالیست که بر روی نسخه جدید و اسپرت این خودرو از یک پیشرانه هشت سیلندر 4 لیتری استفاده شده است که مجهز به ورودی‌های جدید هوا، سیستم اگزوز جدید، یک جفت توربوشارژر و همچنین بهره مندی از سیستم مدیریت Cosworth است که باعث شده حداکثر خروجی قدرت این پیشرانه به حداکثر 550 اسب بخار برسد تا عملکرد فوق العاده این اتومبیل را تضمین کند. علاوه بر این، برای مهار و همچنین حمایت بهتر از این پیشرانه از یک سیستم ترمز قدرتمند و یک سیستم تعلیق اصلاح شده استفاده می‌شود.

 نسخه ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT برای مسابقات  GT3

به عنوان یک ماشین مسابقه‌ای منحصربه فرد، انتظار می‌رود که خودروی بنتلی کانتیننتال GT3 یک رژیم سخت گرفته باشد تا وزن آن نسبت به نسخه‌های استاندارد بنتلی کانتیننتال GT به شدت کاهش پیدا کند. به همین منظور، کمپانی خودروسازی بنتلی به طور گسترده از قطعات فیبرکربنی در قسمت‌های مختلف اتومبیل از جمله اسپویلر بزرگ عقب، تیغه‌های نصب شده بر روی سپر، یک دیفیوزر بزرگ در عقب، رکاب‌های فیبرکربنی، قاب آینه‌های جانبی و... استفاده کرده است که باعث شده حداقل وزن اتومبیل به چیزی حدود 1300 کیلوگرم برسد که در مقایسه با نسخه‌های استاندارد بنتلی کانتیننتال GT، نزدیک به 944 کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده است تا حالا تبدیل به یک خودروی اسپرت تمام عیار برای شرکت در سری مسابقات GT3 شود.

 نسخه ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT برای مسابقات  GT3

خودروی جدید GT3 در حال حاضر وارد یک مرحله آزمایشی 6 ماهه شده است و در ماه ژوئن سال آینده به مشتریان عرضه خواهد شد تا با استفاده از آن بتوانند در مسابقات GT3 شرکت کنند. اولین حضور این اتومبیل در مسابقات هم برای 21 تا 22 آوریل سال آینده خواهد بود که در مسابقات Blancpain GT Series Endurance Cup واقع در کشور ایتالیا شرکت خواهد کرد.

 نسخه ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT برای مسابقات  GT3

 نسخه ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT برای مسابقات  GT3

منبع


نظرات