1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی بی ام و X7 منتشر شد

تصاویر جاسوسی بی ام و X7 منتشر شد

23 مرداد 1396
  • 3

SUV بزرگ سه ردیفه بی ام و کاملاً زیبا به نظر می رسد. عکاسان مخفی ما بی ام و X7 را در حال آزمایش شکار کردند به این صورت که این بار چراغ های جلو و عقب در جای خود قرار گرفته اند.

تصاویر جاسوسی بی ام و X7 منتشر شد

مانند نمونه های قبلی که دیده ایم، X7 جلوپنجره دوتایی همیشگی را به همراه دارد. می توان گفت در این مدل نهایی، جلوپنجره تا حدی شبیه مدل مفهومی X2 می باشد. در قسمت جلو، چراغ های باریک LED را به همراه چراغ های دایره ای شکل آشنای بی ام و مشاهده می کنیم. انتظار می رود که X7 مجهز به یک سپر جلوی متمایز از X5 باشد. برای جای دادن 7 سرنشین، X7 درهای عقب کشیده تر و قسمت عقب بزرگ تری نسبت به خواهر کوچکترش دارد.

تصاویر جاسوسی بی ام و X7 منتشر شد

بی ام و X7 بر روی پلتفرم CLAR قرار می گیرد که در سری 5 و 7 و همچنین نسل جدید X5 به کار رفته است. احتمال می رود که با موتورهای 6 و 8 سیلندر و به همراه نسخه های بنزینی و دیزلی عرضه شود. به احتمال قریب به یقین یک مدل هیبرید نیز ارائه می شود و شایعاتی مبنی بر تولید یک مدل 12 سیلندر وجود دارد.

زمانی که به بازار ایالات متحده برسد (احتمالاً در سال 2019) در صدر مدل های SUV بی ام و قرار می گیرد و به رقابت با رنج روور و مرسدس GLS می پردازد. تولید آن مانند مدل های X3، X4، X5 و X6 در سایت Spartanburg بی ام و در ایالت کارولینای جنوبی آغاز خواهد شد.

با وجود رقبای قدرتمند در این بخش، طبق سابقه ای که از بی ام و سراغ داریم، احتمالاً این SUV هم مانند دیگر محصولات جذاب بی ام و جای خود را در بازار پیدا کرده و دل طرفداران دو آتشه این برند آلمانی را به دست می آورد.

تصاویر جاسوسی بی ام و X7 منتشر شد

تصاویر جاسوسی بی ام و X7 منتشر شد



نظرات

  • مرتضی مرتضی (24 مرداد 1396 ساعت 09:44)

    به نظر میرسه به زیبایی X6 نباشه...

  • حسین حسین (23 مرداد 1396 ساعت 10:39)

    مدل 12 سیلندر؟ تو سال 2017؟ اگه واقعا بزارن ، نشون دهنده جسارت زیاد بی ام و هست....

  • میری میری (23 مرداد 1396 ساعت 10:26)

    به نظر که خیلی خفنه . ولی فایده نداره ایرلان که نمی تونه بیاد