1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی بی ام و X4m جدید منتشر شد

تصاویر جاسوسی بی ام و X4m جدید منتشر شد

23 بهمن 1396
  • 0

بی ام و X4 M ظاهر کوپه و بخش M پرفورمنس را به بازار SUV می آورد.

تصاویر جاسوسی بی ام و X4 M

بی ام و در حال ساخت یک مدل کوپه بعد از مدل X3 است. در تصاویر جاسوسی منتشر شده مشاهده می کنید که این برند آلمانی در حال کار بر روی نسخه سطح بالای این خودرو یعنی X4 M است.

این اولین X4 است که به طور کامل توسط بخش M بی ام و ساخته می شود. البته از نظر قطعات مکانیکی شباهت زیادی به X3 M دارد. در زیر کاپوت یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر تخت بنزینی تک توربو قرار می گیرد که قدرتی بین 425 تا 445 اسب بخار دارد. این قدرت توسط سیستم چهارچرخ متحرک به چرخ ها منتقل می شود. همچنین در این خودرو از سیستم تعلیق تقویت شده دو جناغی در قسمت جلو و مولتی لینک در قسمت عقب استفاده می شود.

تصاویر جاسوسی منتشر شده، آزمایش خودرو در هوای برفی و مدیریت گرمای بی ام و X4 M را نشان می دهند. احتمال می رود که این مدل دارای طراحی مخصوص در بخش سپر جلو و عقب باشد. دریچه های هوای عمیق در لبه بیرونی سپر جلو و طراحی متفاوت نسبت به X4 معمولی، نشان دهنده تغییرات دیگری در نسخه M است. علاوه بر این می توان به برآمدگی بیشتر در قسمت عقب اشاره کرد.

بی شک سیستم اگزوز چهارگانه در قسمت عقب وجود دارد. همچنین رینگ های آلیاژی (به احتمال زیاد 21 اینچی) بر روی دیسک ترمزهای این مدل قرار می گیرند. بی ام و برای مدتی نسخه های سریع تر SUV های کوچک خود را ارائه نمی کرد. با این حال تنوع زیاد SUV های کوچک در بازار مانند محصولات آئودی و مرسدس بنز نشان می دهد که بی ام و نمی تواند از این بخش از بازار چشم پوشی کند.

عکس 2

تاریخ فروش بی ام و X4 M هنوز مشخص نشده است. البته انتظار می رود عرضه آن تا پایان سال طول بکشد و در پاییز شاهد یک رونمایی عمومی خواهیم بود. فروش این مدل نیز به احتمال زیاد از بهار 2019 آغاز می شود. به دلیل عرضه 6 ماه جلوتر، X3 M می تواند نمایی از قطعات به کار رفته در این مدل را به ما نشان دهد.

تصاویر جاسوسی بی ام و X4 M

تصاویر جاسوسی بی ام و X4 M

تصاویر جاسوسی بی ام و X4 M

تصاویر جاسوسی بی ام و X4 M

تصاویر جاسوسی بی ام و X4 M

تصاویر جاسوسی بی ام و X4 M



نظرات