1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سرانجام بی ام و X2 به طور رسمی رونمایی و معرفی شد

سرانجام بی ام و X2 به طور رسمی رونمایی و معرفی شد

7 آبان 1396
  • 0

بی ام و X2 کاملا جدید سال آینده در سه نسخه عرضه خواهد شد.

بی ام و X2 که به عنوان یک "کوپه فعالیت های اسپرت" شناخته می شود به طور قابل توجهی شبیه به مدل کانسپت خود است که در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 معرفی شده بود.

 سرانجام بی ام و X2 به طور رسمی رونمایی و معرفی شد

این خودروساز آلمانی در جدیدترین کراس اوور خود طراحی تهاجمی تری را انتخاب کرده به این امید که بتواند خریداران جوان تر در محیط های شهری را جذب کند.

برخی تغییرات طراحی در X2 قالب همیشگی بی ام و را شکسته اند که شامل جلوپنجره دو بخشی نیز می شود. برای اولین بار در یک بی ام و مدرن، جلوپنجره دو بخشی نمادین این برند از بالا تا پایین عریض تر شده و کمک کرده تا در مقایسه با دیگر مدل های بی ام و وارونه به نظر برسد. هم چنین جای گیری لوگوی این برند روی ستون C این خودرو یادآور مدل های افسانه ای بی ام و همچون 2000 CS و 3.0 CSL است.

 سرانجام بی ام و X2 به طور رسمی رونمایی و معرفی شد

بی ام و X2 در زمان عرضه در سه نسخه Basic، M اسپرت و M اسپرت X عرضه خواهد شد. مدل Basic این خودرو به صورت استاندارد به رینگ های 17 اینچی و نوارهای تزئینی مشکی مجهز می شود در حالی که مدل M اسپرت آن با رینگ های 19 اینچی استاندارد، برخی عناصر طراحی خاص تیره رنگ و رکاب های کناری و تریم های گلگیر به رنگ بدنه، ظاهری اسپرت تر دارد. مدل M اسپرت X این خودرو نیز دارای عناصر طراحی به رنگ خاکستری یخی با رینگ های 19 اینچی استاندارد خواهد بود.

کابین هر یک از این مدل ها نیز متفاوت خواهد بود. این خودرو در زمان عرضه در بازار دارای سه گزینه موتور خواهد بود. بی ام و X2 sDrive20i دارای قدرت 192 اسب بخار و بی ام و X2 xDrive20d دارای قدرت 190 اسب بخار خواهد بود در حالی که X2 xDrive25d دیزلی نیز با قدرت 231 اسب بخار عرضه می شود. هر دو مدل دیزلی این خودرو به صورت استاندارد با ساختار چهار چرخ فعال xDrive و گیربکس هشت سرعته Steptronic عرضه می شوند در حالی که مدل بنزینی آن به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته Steptronic مجهز می شود.

 سرانجام بی ام و X2 به طور رسمی رونمایی و معرفی شد



نظرات