1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خودرو های جدید آئودی تا سال 2020

خودرو های جدید آئودی تا سال 2020

14 مرداد 1395
  • 0

آئودی قصد دارد تا سال 2020 از سه خودروی اقتصادی و یک خودرو با رانندگی خودکار پرده بردارد. مدت کوتاهی پس از تغییر استراتژی این شرکت و جهت‌گیری به سمت خودروهای الکتریکی در آینده نزدیک‌تر، این شرکت می‌خواهد با معرفی خودروهایی الکتریکی و با تکنولوژی بالا، قدم‌های مطمئنی در این بازار بردارد.

آئودی برای پیشتاز بودن در این عرصه، سرمایه‌گذاری هنگفتی برای تولید خودروهای پاک و همچنین تکنولوژی رانندگی خودکار صرف خواهد کرد. قسمتی از این بودجه صرف تحقیق و توسعه فناوری‌های دیجیتال و تکمیل سیستم رانندگی خودکار تا سال 2025 می‌شود.

مدیرعامل آئودی از ارائه سه مدل تمام الکتریکی تا سال 2020 سخن گفته و هدف این شرکت را رسیدن به تولید 25 تا 30 درصدی محصولات با تکنولوژی الکتریکی و فناوری خودران تعیین نموده است.

خودروهای یادشده از انواع کوچک در سگمنت A و با ابعادی کوچکتر از آئودی A1 فعلی برای ارائه رد سال 2019 شروع شده و SUV الکتریکی بر پایه مدل مفهومی e-tron کواترو را نیز شامل می‌شوند. از سویی فولکس واگن نیز برای رهایی زودتر از بحران رسوایی دیزل گیت، توسعه خودروهای پاک را تسریع نموده است و قرار است صف محصولات الکتریکی و سبز این شرکت نیز از سال آینده روانه بازار شوند.

 نقشه راه آئودی تا سال 2020

 نقشه راه آئودی تا سال 2020

 نقشه راه آئودی تا سال 2020

منبع:carscoops



نظرات