1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آستون مارتین ونتیج جدید اینچنین خواهد بود؟

آستون مارتین ونتیج جدید اینچنین خواهد بود؟

16 تیر 1396
  • 0

شاید باور آن سخت باشد، ولی خودروی ونتیج کمپانی آستون مارتین اکنون حدوداً 12 سال است که وارد بازار شده، مدلی که در سال 2005 رونمایی شد و اکنون این برند بریتانیایی قصد دارد جانشینی را برای آن پاییز امسال یا اوایل سال 2018 معرفی کند.

 آستون مارتین ونتیج جدید اینچنین خواهد بود؟

این خودرو که نمونه‌های تستی آن طی چند ماه اخیر چندین بار شکار عکاسان جاسوسی شده است و چندین بار تصاویر تیزری در مورد طراحی ظاهری آن در اینترنت منتشر شده، اکنون طراح خودرو آکسیونوف نیکیتا، رندری از آن را طراحی کرده است.

در این رندر قسمت جلوی خودرو از مدل بزرگ‌تر دی بی 11 الهام گرفته است و طراحی کاپوت دقیقاً عین هم می‌باشد. هر چند، طراحی قسمت جلوی ونتیج به لطف چراغ‌های جلو متفاوت با LED های روز روشن و یک جلو پنجره متفاوت، خود را از دی بی 11 متفاوت کرده است.

گفته می‌شود مدل جدید ونتیج از همان موتور مرسدس آ ام گ 4 لیتری توربو دوقلو V8 که اخیراً در دی بی 11 به کار گرفته شده استفاده خواهد کرد، ان موتور در مقایسه با موتور 5.2 لیتری دوازده سیلندر بسیار مصرف بهینه‌تری دارد. در خودروی DB11، این موتور 503 اسب بخار نیرو و 695 نیوتن متر گشتاور دارد که صفر تا صد 4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 301 کیلومتر بر ساعت را برای آن به ارمغان آورده است.



نظرات