1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. یک ابرخودروی آمریکایی جدید در راه است + قیمت

یک ابرخودروی آمریکایی جدید در راه است + قیمت

8 آبان 1396
  • 0

خودروساز خاص آمریکایی و تیم موتور اسپرت، اشکودریا کامرون (SCG) تیزری از دومین مدل خود منتشر کرده است.

چند تصویر تیزر از دماغه مدل دوم این برند در صفحه فیس بوک آن منتشر شده است. این مدل جدید به ابرخودروی SCG003 خواهد پیوست و احتمالا به تجارت موتوراسپرت SCG نیز خواهد رفت.

 یک ابرخودروی آمریکایی جدید در راه است + قیمت

SCG در مورد این مدل جدید اعلام کرده که دومین مدلش یک خودروی اسپرت بسیار سبک خواهد بود. بدنه و شاسی های تمام کربنی از شاخص های وزن پایین این خودرو هستند. این خودروی جدید از موتوری با دور بالا و قدرتی در حدود 600 اسب بخار متصل به گیربکس دستی شش سرعته بهره خواهد برد. این مدل جدید نیرومحرکه ای مشابه 003 نخواهد داشت. گمان می رود موتور این خودرو به جای توربوشارژ، دمش طبیعی باشد. جالب است که این خودرو سه سرنشین بوده و به مک لارن BP23 جدید می پیوندد. گمان می رود قیمت این خودرو در حدود 400 هزار دلار باشد.

SCG با رونمایی از 003 در سال 2013 تمام دنیا را متحیر کرد. این ابرخودرو یک خودروی مسابقه برای جاده بود و در مسابقات 24 ساعت نوربورگرینگ و VLN نوربورگرینگ افتخارات متعددی کسب کرد. اکنون که ساخت SCG003 کامل شده و سفارش مشتریان نیز پاسخ داده شده، SCG روی مدل جدید خود متمرکز شده است. این مدل جدید یک خودروی ساده تر، کوچک تر و خودروی اسپرتی در دسترس تر خواهد بود. البته این خودرو همچنان از میراث مسابقه ای بهره برده و می تواند برای موتوراسپرت تیون شود.

هیچ زمان مشخصی برای عرضه این مدل جدید اعلام نشده است.

 یک ابرخودروی آمریکایی جدید در راه است + قیمت

 یک ابرخودروی آمریکایی جدید در راه است + قیمت



نظرات