1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سریع‌ترین سدان نوربرگ‌رینگ ، آلفارومئو جیولیا

سریع‌ترین سدان نوربرگ‌رینگ ، آلفارومئو جیولیا

26 شهریور 1395
  • 0

اوایل تابستان امسال، پورشه اعلام کرد که آن‌ها موفق شده‌اند با پانامرا توربو کاملاً جدید خود، آلفارومئو جیولیا Quadrioglio را با یک ثانیه اختلاف در یک دور پیست نوربرگ‌رینگ و با ثبت زمان ۷:۳۸ شکست دهند. این موضوع عنوان سریع‌ترین سدان پیست نوربرگ‌رینگ را به این خودروساز آلمانی اعطا کرد، ولی اکنون، آلفارومئو دوباره توانسته این عنوان را از پورشه پس بگیرد.

 آلفارومئو جولیا

همان طور که احتمالاً می دانید، رکورد آلفارومئو ۷:۳۸ بود و با یک جیولیا Quadrifoglio دنده دستی ثبت شده بود. نشریهٔ ایتالیایی Omniauto گزارش داده که یک آلفارومئو جیولیا QV مجهز به گیربکس هشت دنده اتوماتیک توانسته یک دور کامل پیست نوربرگ‌رینگ را در زمان شگفت آور ۷:۳۲ ثانیه به اتمام برساند. این عدد واقعاً فوق العاده است.

 آلفارومئو جولیا

رکورد مذکور توسط رانندهٔ ایتالیایی فابیو فرانچیا به ثبت رسیده است، کسی که طبق اطلاعات درج شده در صفحه لینکداین وی در حال حاضر به عنوان یک راننده تستی برای آلفارومئو و مازراتی فعالیت می‌کند. با نگاهی به ویدیوی مربوط به ثبت رکورد وی، می‌توان فهمید که او فردی با دل و جرات است و چیزی از ترس نمی‌داند.

 آلفارومئو جولیا

با یک پیروزی شش ثانیه‌ای بر پورشه، به نظر می‌رسد آلفارومئو تا مدتی طولانی بتواند این رکورد و عنوان سریع‌ترین سدان پیست نوربرگ‌رینگ را در اختیار داشته باشد. حداقل، تا زمانی که پانامرا توربو اس وارد بازار شود، که انتظار می‌رود به زودی این امر به وقوع بپیوندد.

منبع:پدال



نظرات