1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تنها شاسی‌بلند آلفارومئو قیمت‌گذاری شد

تنها شاسی‌بلند آلفارومئو قیمت‌گذاری شد

24 اردیبهشت 1396
  • 0

اولین شاسی بلند آلفا رومئو تابستان امسال وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود و به تازگی قیمت این مدل اعلام شده است.

 تنها شاسی‌بلند آلفارومئو قیمت‌گذاری شد

آلفا رومئو استلویو مدل 2018 از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 280 اسب بخار و گشتاور 306 فوت پوند بهره می برد. مدل پایه استلویو دارای قیمت 42990 دلار است. موتور این خودرو به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل شده و کمک می کند تا استلویو شتاب صفر تا صد 5.4 ثانیه و بیشینه سرعت 232 کیلومتر بر ساعت داشته باشد. مدل پایه این خودرو به صورت استاندارد با انتخابگر حالت رانندگی DNA آلفا، اگزوز دوگانه با لوله های درخشان، رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، صندلی های چرمی، چراغ های جلوی بای زنون با LED,های دید در روز، چراغ های عقب LED، دوربین دید پشت با سنسورهای پارک عقب، استارت از راه دور، ورودی بدون سویچ با سیستم Keyless Go، در صندوق عقب برقی و فرمان الهام گرفته از فرمول 1 با دکمه استارت ارتقا یافته عرضه می شود.

خریداران استلویو هم چنین می توانند بسته ارتقایی اسپرت را با قیمت 1800 دلار برای این خودرو خریداری کنند که شامل رینگ های 19 اینچی، سیستم تعلیق اسپرت، فرمان اسپرت، تزئینات آلومینیومی، قاب شیشه های مشکی براق، ریل های سقف مشکی، پدال های آلومینیومی اسپرت، کالیپرهای ترمز رنگی و غیره است. هم چنین این خودرو از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند.

مدل استلویو Ti با قیمت 44990 دلار به فروش می رسد. دو بسته ارتقایی Ti اسپرت و Ti Lusso نیز برای این مدل موجود هستند که هر دو با قیمت 2500 دلار عرضه می شوند.

 تنها شاسی‌بلند آلفارومئو قیمت‌گذاری شد

منبع : خبر خودرو



نظرات