1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لندروور 6 چرخ

لندروور 6 چرخ

7 مهر 1394
  • 0

کان دیزاین، تیونر بریتانیایی یک نسخه شش چرخ از لندروور دیفندر پیکاپ تراک معرفی کرده است. این تراک که به نوعی دنبال‌رو مدل اولیه فلاینگ هانتزمن 6×6 محسوب می‌شود، دارای یک جلوبندی مخصوص «کان» همراه با طراحی دوباره جلوپنجره، پوشش پلاستیک برای تمام قسمت‌های بدنه، چراغ‌های جدید در جلو و عقب، چرخ‌های ویژه و البته، یک محور اضافی است. روی هم رفته، این مدل یادآوری از مرسدس‌بنز G63 AMG 6×6 و همین‌طور رنج‌رووهای شش چرخ دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی در انگلستان است.

داخل کابین خودرو با صندلی‌های چرمی، یک دوخت طرح لوزی در سقف و یک طراحی اسپورتی‌تر برای غربیلک فرمان، آراسته شده است. برای پیشرانه از یک موتور ۲/۲ لیتری چهار سیلندر توربو-دیزل استفاده می‌شود که متعلق به «دیفندر» است و قدرتی برابر ۱۳۰ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری به میزان ۳۵۹ نیوتن‌متر تولید می‌کند. در همین حال، کان می‌‌تواند از منبع جنرال‌موتورز، یک موتور ۶/۲ لیتری LS3 V8 برای شما استفاده کند که خروجی آن بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ اسب‌بخار است. همچنین یک گیربکس ۶ دنده دستی به صورت استاندارد است و با پرداخت هزینه بیشتر می‌توان از یک گیربکس اتوماتیک نیز استفاده کرد.

با اینکه این دیفندر تراک شش چرخ به عنوان یک کانسپت درنظر گرفته شده، ولی کان اعلام کرده که می‌خواهد چند نمونه از آن را با رعایت معیارهای جاده‌ای در ماه‌های آینده ارائه کند. قیمت این نمونه‌ها، قبل از اینکه مالیات به آن افزوده شود، از ۹۹۸۷۵ پوند یا چیزی حدود ۱۵۲ هزار دلار آغاز می‌شود. هر دو نوع مدل راست‌دست و چپ‌دست از این خودرو در دسترس خواهند بود، ولی مدل 6×6 در ایالات متحده فروخته نخواهد شد؛ جایی که «دیفندر» نزدیک به دو دهه نتوانسته صلاحیت حضور در خیابان‌ها را داشته باشد.

 لندروور 6 چرخ

 لندروور 6 چرخ

 لندروور 6 چرخ

 لندروور 6 چرخ

 لندروور 6 چرخ

منبع پدال


نظرات