1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خروج ۵ میلیون امین خودروی چری از خط تولید

خروج ۵ میلیون امین خودروی چری از خط تولید

7 دی 1394
  • 0

 خروج ۵ میلیون امین خودروی چری از خط تولید

در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ زمانی که جدید ترین مدل خودروی چری به نام آریزو ۵ به عنوان ۵ میلیون امین خودروی تولیدی چری از خط تولید کارخانه ی این سازنده در شهر ووهوی چین خارج شد، این شرکت تبدیل له اولین خودروساز چین با تولید تجمعی بیش از ۵ میلیون خودروی سواری شد.

صبح آنروز جشنی با عنوان " 5 میلیون خودروی بعدی چری زندگی شمارا شگفت انگیز خواهد کرد" در مرکز اصلی این شرکت در ووهو برگزار شد. در این مراسم افراد سرشناس ملی و دولتی مانند شهردار ووهو، معاونت انجمن ملی مهندسان فعال در صنعت خودرو، معاونت انجمن ملی خودروسازان چین و نیز بیش از 1000 نفر مالک، خبرنگار، شرکای صنعتی و پرسنل شرکت چری در چین حضور داشتند.

به عنوان یکی از رهبران خودروسازی چین در دهه طلایی این صنعت در چین، چری به سرعت به اهداف و چشم اندازهای فاز اول استراتژی خود که گسترش تولید و فروش بود دست یافت و بدین ترتیب جایگاه خود را در بازار خودرو تثبیت کرد. در سالیان اخیر طی یک دگردیسی استراتژیک، چری به بهبود و بازسازی زیرساخت های 9 قسمت از سازمان خود پرداخت که طی این پروژه واحدهایی مثل تحقیق و توسعه، تولید، کیفیت، بازاریابی، مالی و به ویژه توسعه محصولات شکلی جدید به خود گرفتند و سیستم جدید در راستای تحقق این استراتژی با استانداردهای بین المللی پایه گزاری شد. بدین ترتیب با بالا بردن کیفیت محصولات و بهبود ساختار، به افزایش فروش دست یافت. طبق آمار چری تعداد 475000 دستگاه خودرو در 11 ماه اول امسال به فروش رسانده است. که بیش از 70% این فروش متعلق به تیگو و آریزو محاسبه شده است.

در راستای جهانی شدن، چری توجه ویژه ای به توسعه بازارهای ملی و فرامرزی دارد و همینطور با اجرای استراتژی های "شکستن مرزها" از روزهای اول فعالیتش تبدیل به خودروساز شماره 1 چین در زمینه صادرات خودرو، قطعات CKD، موتور و تکنولوژی های ساخت به کشورهای دیگر شد. در این مدت چری موفق به صادرات بیش از 1.2 میلیون خودرو به بیش از 80 کشور دنیا شده است و برای این منظور 14 مرکز تولید و 1100 شبکه نمایندگی تاسیس کرده است.



نظرات