1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هاچبک های 300 اسب بخاری هیوندای به زودی معرفی می شوند

هاچبک های 300 اسب بخاری هیوندای به زودی معرفی می شوند

14 تیر 1396
  • 0

هیوندای با عرضه i30 N فست بک در کنار ولاستر N و i20 N، برند N را گسترش می دهد.

بخش جدید N شاهد عرضه i30 N 275 اسب بخاری به همراه 2 مدل دیگر تا دو سال آینده خواهد بود. همچنین تا قبل از سال 2020، رقیبی برای فورد فیستا ST عرضه خواهد شد.

دو سال پس از معرفی در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، احتمالا این شرکت کره ای i30 N را در جولای عرضه خواهد کرد. با این حال، Albert Biermann رئیس این بخش (رئیس اسبق M Sport بی ام و) به ما گفت که عرضه این اتومبیل نزدیک است. وی افزود: "زمان زیادی تا عرضه مدل بعدی نمانده است و سال آینده عرضه خواهد شد. حتی مدل سوم نیز در سال آینده موجود خواهد بود، البته شاید اوایل 2019 باشد."

محصولات سری N هیوندای به زودی به بازار می آیند

هیوندای ولاستر N و i30 N فست بک با قدرت 300 اسب بخار

وب سایت Auto Express معتقد است که مدل بعدی N که در سال 2018 عرضه می شود، نسخه جذابی از نسل جدید ولاستر خواهد بود. هیوندای بریتانیا نسخه جدیدی از ولاستر را معرفی نمی کند، اما خریداران سومین مدل از سری N (نسخه i30 فست بک که دارای عملکرد سطح بالایی است) را در اختیار خواهند داشت. همچنان به صورت 5 در تولید خواهد شد و جذاب تر از i30 معمولی است. این اتومبیل تا آخر تابستان در بازار حضور خواهد داشت.

گمان ها بر این است که نسخه N -که در سال 2019 عرضه می شود و در عکس های اختصاصی مشاهده می کنید- ظاهر جذاب تری نسبت به مدل استاندارد دارد. همچنین قدرت بیشتری نسبت به i30 معمولی خواهد داشت. Berimann تصدیق می کند که تیم او قبلاً موتور 4 سیلندر هیوندای را تقویت کرده اند. وی می گوید: "در سال گذشته ما اتومبیلی با قدرت 380 اسب بخار در اختیار داشتیم. این کار به صورت آزمایشی بر روی موتور 2 لیتری انجام شد. البته در حال حاضر برنامه ای برای معرفی آن نداریم." Berimann قصد ندارد که مدل N را در برابر "اَبَرهاچبک هایی" مانند آئودی RS3 و نسل بعدی مرسدس AMG A 45 (که حداقل 400 اسب بخار قدرت دارند) قرار دهد. وی معتقد است: "ما هنوز در بازار جا نیفتاده ایم و تازه شروع کرده ایم. به نظر من به سرعت پیش رفتن کار هوشمندانه ای نیست."

با وجود این، ما انتظار داریم که با استفاده بهینه از شاسی و محور جلوی پهن تر، در i30 فست بک شاهدکمی افزایش قدرت باشیم (حدود 300 اسب بخار). همچنین احتمال دارد که سری N تا قبل از سال 2020 یک مدل جذاب از i20 را هم به بازار عرضه کند.

عرضه هیوندای i20 N تا 2019

محصولات سری N هیوندای به زودی به بازار می آیند

احتمالاً به صورت 5 در و 3 در کوپه خواهد بود. همچنین i20 N (به عنوان رقیب فورد فیستا ST) با حضور خود از کمپین رالی قهرمانی جهان پشتیبانی خواهد کرد. هنگامی که پرسیدیم که آیا این مدل N از i30 کوچک تر خواهد بود، Biermann در پاسخ گفت: "البته. چرا خودمان را محدود کنیم؟ سوپرمینی های بسیاری در بازار هستند: Polo GTI، فیستا ST، پژو 208 و غیره. حتی تویوتا هم یاریس GRMNرا دارد که نشان می دهد بازار خوبی وجود دارد."

i20 N جذاب از موتور تقویت شده 1.6 لیتری توربو استفاده می کند که احتمالاً حدود 200 اسب بخار قدرت دارد. همچنین از سیستم دیفرانسیل جلو بهره می برد و احتمالاً برخی مدل ها دارای دیفرانسیل جلو الکترونیکی خواهند بود."

محصولات سری N هیوندای به زودی به بازار می آیند

محصولات سری N هیوندای به زودی به بازار می آیند



نظرات