1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی رنو مگان RS جدید

تصاویر جاسوسی رنو مگان RS جدید

21 اسفند 1395
  • 0

اگرچه با دیدن تصاویر جاسوسی موجود خواهید گفت که این خودرو چیزی بیش از مگان GT نیست اما در حقیقت رنو در حال تست نسخه‌ی قدرتمندتر RS در جاده‌های برفی سوئد است. نوشته‌ی “برمبو” روی ترمزهای جلو نشان می‌دهند که با نسخه‌ی RS طرفیم و البته سیستم اگزوز حدید با خروجی‌های دوگانه در وسط سپر عقب را نیز نباید از یاد برد. تنها این نیست، یک سؤال هم این است که چرا رنو باید GT را که از حوالی سال 2015 در بازار است دوباره تست کند؟

 تصاویر جاسوسی رنو مگان RS جدید

انتظار می‌رود مگان RS در ماه سپتامبر سال جاری وارد خط تولید شود. پس بدین ترتیب احتمالاً شاهد رونمایی از این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خواهیم بود و سپس تولید آن در اواخر سال 2017 یا اوایل سال 2018 شروع خواهد شد.

 تصاویر جاسوسی رنو مگان RS جدید

سؤال اصلی این است که مگان RS دیفرانسیل جلو است یا تمام چرخ محرک؟ آخرین پروتوتایپی که شکار عکاسان شده هیچ نشانه‌ای از وجود سیستم چهارچرخ محرک را به همراه نداشته بنابراین این احتمال وجود دارد که RS کماکان به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه شود. بر پایه‌ی اخبار چند ماه گذشته، این خودرو از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربوی جدیداً توسعه یافته‌ای استفاده خواهد کرد که این احتمال وجود دارد با نسخه‌ی اسپورت کمپانی آلپاین یکی باشد.

 تصاویر جاسوسی رنو مگان RS جدید

به منظور فرستادن قدرت حدود 300 اسب بخاری به اکسل جلو از گیربکس 6 سرعته ی دستی نیسان 370Z استفاده خواهد شد. با پرداخت هزینه‌ای اضافی، خریداران می‌توانند گیربکس دوکلاچه ی اتوماتیک با سیستم لانچ کنترل را سفارش دهند.

 تصاویر جاسوسی رنو مگان RS جدید

اگرچه مگان GT به‌صورت استاندارد با سیستم فرمان پذیری هر چهارچرخ عرضه می‌شود اما مگان RS این سیستم را به‌صورت سفارشی در اختیار خواهند داشت و خواهند توانست آن را در صورت عدم نیاز حذف کنند. مالکان مگان GT نمی‌توانند این سیستم را حذف کنند. شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه از تنظیمات اسپورت، کاپ و تروفی سیستم تعلیق استفاده خواهد شد و دامپرهای تطبیق‌پذیر نیز به‌صورت سفارشی در دسترس قرار خواهند گرفت.

 تصاویر جاسوسی رنو مگان RS جدید

احتمالاً مگان RS به منظور کسب رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی دیفرانسیل جلو راهی نوربرگ رینگ خواهد شد. هم‌اکنون این رکورد به فولکس‌واگن گلف GTI کلاب اسپورت S با زمان 7 دقیقه و 47.19 ثانیه تعلق دارد.

 تصاویر جاسوسی رنو مگان RS جدید

منبع:پدال



نظرات