1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر هیوندای سوناتا جدید با لباس استتار

تصاویر هیوندای سوناتا جدید با لباس استتار

17 بهمن 1395
  • 0

هفتمین نسل هیوندای سوناتا حدود 3 سال پیش عرضه شده بنابراین جای تعجبی ندارد که این برند کره‌ای در حال کار بر روی نسخه‌ی فیس لیفت این سدان میدسایز می‌باشد. در تصاویر پروتوتایپی را مشاهده می‌کنیم که در حال تست زمستانی بوده و پوشش‌های استتاری زیادی دارد. علیرغم این پوشش سنگین می‌توان دسته‌ای از چراغ‌های روز روشن LED را تشخیص داد.

هیوندای سوناتا جدید در لباس استتار دیده شد

ما کاملاً مطمئن نیستیم اما به نظر می‌رسد جلوپنجره‌ی خودرو به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از مدل فعلی بوده و بیشتر از قبل به طرف پایین گسترش یافته است. همان‌گونه که از یک خودروی فیس لیفت می‌توانید انتظار داشته باشید، پروفایل جانبی سوناتا تقریباً بدون تغییر باقی مانده هرچند ممکن است طراحی آینه‌های جانبی تغییر اندکی داشته باشد.

هیوندای سوناتا جدید در لباس استتار دیده شد

بخش عقبی خودرو تقریباً به‌طور کامل پوشانده شده اما حتی با این وجود نیز می‌توانید گرافیک جدید چراغ‌های LED را تشخیص دهید. شاید خود چراغ‌ها نیز بازنگری اندکی داشته باشند. سپرهای جلو و عقب نیز اصلاحاتی خواهند داشت. از دیگر تغییرات نسخه‌ی فیس لیفت هیوندای سوناتا می‌توان به طراحی جدید رینگ‌ها و رنگ‌های جدید احتمالی اشاره کرد.

هیوندای سوناتا جدید در لباس استتار دیده شد

تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند که هیوندای در حال کار بر روی نسخه‌ی قدرتمندتر سوناتا با نمای جلوی گیراتر است. این خودرو خروجی‌های اگزوز بزرگ‌تر خواهد داشت و به خاطر اصلاح سیستم تعلیق ارتفاع آن کمتر خواهد بود؛ اما بزرگ‌ترین تغییر خودرو زیر کاپوت خواهد بود چراکه هیوندای سوناتای پرفورمنس پیشرانه‌ای قوی‌تر را پذیرا خواهد بود.

هیوندای سوناتا جدید در لباس استتار دیده شد

هنوز معلوم نشده این پیشرانه چه مشخصاتی دارد اما شاید از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربوی استفاده شده در i30 N در سوناتا بهره برده شود. این پیشرانه قدرت 260 اسب بخاری دارد.

منبع:پدال



نظرات