1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل دوم MG6 معرفی شد!

نسل دوم MG6 معرفی شد!

5 مهر 1396
  • 1

کمپانی انگلیسی ام جی که تحت حمایت شرکت سایک موتور به تولید خودرو های سواری و شاسی بلند می پردازد، اخیرا اقدام به معرفی نسل جدید یکی از خودرو های خود کرده است؛ ام جی 6، خودرویی که شاهد حضور نسل اول آن در بازار ایران، در دو مدل جی تی و مگنت بودیم.

نسل دوم MG6 معرفی شد

نسل دوم MG6 معرفی شد

طراحی جلوی 6 جدید درابتدا نمایی از خودروی کانسپت ام جی، که سال گذشته با نام E-Motion در نمایشگاه شانگهای چین رونمایی شد را در ذهن مخاطب تداعی می کند. البته نشانه هایی از آخرین الگو ی طراحی شرکت هایی مثل مزدا، اینفینیتی یا حتی هیوندای نیز در خطوط بدنه، جلوپنجره و چراغ ها دیده می شود.

اما در نمای جانبی و پشت، همچنان اصول اولیه طراحی مدل قبلی حفظ شده و کاملا قابل تشخصیص است.

نسل دوم MG6 معرفی شد

نسل دوم MG6 معرفی شد

پیرو آخرین الگو های طراحی کابین، ام جی نیز کابین محصول جدید خود را ساده طراحی کرده؛ به گونه ای تعداد کلید های روی داشبرد و کنسول میانی به حداقل رسیده و اکثر تنظیمات از طریق سیستم مولتی مدیا انجام می شود.

نسل دوم MG6 معرفی شد

دوخت صندلی ها و داشبرد کنتراست بوده و حس اسپرت بودن را به خوبی القا می کند و در کنار فرملن 3 شاخ و دوخت قرمز دسته دنده، فرمان و کنسول میانی، هارمونی مناسب بین قسمت های مختلف کابین ایجاد کرده است.

نسل دوم MG6 معرفی شد

زیر کاپوت این این سدان 4.7 متری، یک موتور 1.5 لیتری توربو قرار گرفته که حداکثر قدرت 170 اسب بخار را توسط یک جعبه دنده 7 سرعته دبل کلاچ یا 6 دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می کند که مناسب به نظر می رسد؛ به خصوص از این نظر که نسبت به پیشرانه ی 1.8 لیتری توربو نسل قبل که در ایران نیز عرضه شده، 300 سی سی کم حجم تراست اما 10 اسب بخار قدرت بیشتر تولید می کند؛ البته این بازده ی بالاتر در ازای حجم موتور کمتر، ممکن باعث ایجاد استهلاک بالای پیشرانه، خصوصا در صورت مواجه با سوخت نامناسب شود که نمونه های مشابه آن در خودرو های عرضه شده در کشور ما به وفور یافت می شود.

نسل دوم MG6 معرفی شد

ام جی6 قرار است در پایان سال 2017 با قیمت 18 هزار دلار در چین به فروش برسد. همچنین در نیمه اول سال 2018 عرضه ی این محصول در کشور انگلیس آغاز می شود.



نظرات

  • فرزاد فرزاد (5 مهر 1396 ساعت 09:57)

    از آنجایی که دلسوزان وطن از مصرفگرایی متنفرند بنابراین با تعیین نرخ ۱۰هزار تومنی دلار و تعرفه،ی بالای صددرصدی مانع خرید و مصرف این خودرو برای عموم مردم خواهند شد تا هیچگونه ضرری نبینند!!!! دلم برای مردم بدبخت و مصرفگرای چین میسوزد که هیچ غمخواری ندارند!