1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت محصولات جدید خطوط تولید تویوتا

قیمت محصولات جدید خطوط تولید تویوتا

6 شهریور 1395
  • 0

تویوتا قیمت مدل 2017 از کرولا سدان را از 19 هزار و 365 دلار اعلام کرده است. این خودروساز همچنین قیمت‌گذاری مربوط به جدیدترین اعضای خط تولیدش را منتشر کرده؛ جایی که مدل 2017 از تویوتا 86 و کرولا iM هاچ‌بک، به ترتیب قیمتی برابر 27120 و 19615 دلار خواهند داشت.

 قیمت محصولات جدید خطوط تولید تویوتا

قیمت پایه تویوتا کرولا ۲۰۱۷ یک افزایش ۶۰۰ دلاری نسبت به مدل قبلی نشان می‌دهد. همان‌طور که قبلاً نیز در گزارش‌ها آمده بود، کرولا ۲۰۱۷ با بازنگری در استایل، طراحی چرخ‌ها و دوربین نمای عقب به صورت استاندارد در تمام سطوح تریم همراه می‌شود. پیشرانه این خودرو از جانب یک موتور ۱/۸ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف تأمین می‌شود که قدرتی معادل ۱۳۲ اسب‌بخار تولید می‌کند و حداکثر گشتاورش نیز به ۱۷۳ نیوتن‌متر می‌رسد. این در حالی است که این اعداد برای مدل کرولا LE اکو برابر ۱۴۰ اسب‌بخار و ۱۷۱ نیوتن‌متر هستند. همچنین برای انتقال قدرت می‌توان از هر یک از گزینه‌های ۶ سرعته دستی یا انتقال متغیر پیوسته CVT استفاده کرد.

در سطحی بالاتر از مدل پایه کرولا L، کرولا LE با قیمت ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار قرار دارد و این در حالی است که قیمت مدل بالاتر XLE به ۲۲۶۹۰ دلار می‌رود؛ یعنی ۳۷۰ دلار ارزان‌تر از مدل ۲۰۱۶. کرولا L، LE و XLE صرفاً با گیربکس CVT ارائه می‌شوند. قیمت مدل اسپورتی کرولا SE با گیربکس ۶ دنده دستی همچنان به همان میزان ۲۲۵۳۰ دلار باقی مانده، امّا کرولا SE با CVT، یک افزایش قیمت ۳۸۰ دلاری پیدا کرده و به سطح قیمت ۲۱۳۱۰ دلار رسیده است.

گران‌ترین نسخه کرولا، مدل XSE است که در واقع، قیمتش به اندازه ۴۴۵ دلار نسبت به مدل سال قبل کاهش پیدا کرده و برابر ۲۳ هزار و ۵۴۵ دلار است. همچنین کرولا LE اکو در مدل سال ۲۰۱۷ نیز به حیات خود ادامه داده و با ۲۰۰ دلار افزایش، با قیمت ۲۰۲۰۰ دلار عرضه می شود.

مدل‌های دیگر تویوتا که قیمت‌گذاری آنها اعلام شده، تویوتا 86 و کرولا iM هستند که از برند «سایون» انتقال داده شده‌اند؛ برندی که دیگر در بازار اتومبیل دیده نمی‌شود. تغییرات کرولا iM هاچ‌بک مدل ۲۰۱۷ بیشتر به تجهیزات ایمنی شامل تکنولوژی‌های پیشگیری از برخورد از جلو مربوط می‌شوند. در زیر کاپوت این خودرو، یک موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر قرار گرفته که خروجی آن ۱۳۷ اسب‌بخار است. تویوتا کرولا iM مدل ۲۰۱۷ قیمتی برابر ۱۹۶۱۵ دلار با گیربکس ۶ دنده دستی و ۲۰۳۵۵ دلار با CVT دارد و نسبت به قبل، به اندازه ۲۹۰ دلار گران‌تر شده است.

 قیمت محصولات جدید خطوط تولید تویوتا

در همین حال، کوپه دیفرانسیل‌عقب تویوتا 86 مدل ۲۰۱۷ یک فیس‌لیفت متعادل با یک جلوبندی جدید و ارتقای طراحی داخلی دریافت کرده است. پیشرانه 86 را یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر تخت تشکیل می‌دهد که خروجی آن همراه با گیربکس ۶ سرعته دستی، ۲۰۵ اسب‌بخار و ۲۱۱ نیوتن‌متر است؛ آماری که برای مدل با گیربکس اتوماتیک برابر ۲۰۰ اسب‌بخار و ۲۰۵ نیوتن‌متر هستند. قیمت‌گذاری تویوتا 86 با گیربکس دستی با جهش قابل‌توجه (۹۵۰ دلار گران‌تر از سایون FR-S مدل ۲۰۱۶) به ۲۷ هزار و ۱۲۰ دلار رسیده است. ضمن اینکه اگر این خودرو با گیربکس اتوماتیک همراه گردد، قیمتی برابر ۲۷۸۴۰ دلار خواهد داشت که به اندازه ۵۷۰ دلار نسبت به قبل، افزایش قیمت نشان می‌دهد.

 قیمت محصولات جدید خطوط تولید تویوتا

اواخر این ماه میلادی، کرولاهای جدید به نمایندگی‌های تویوتا قدم می‌گذارند و چند هفته پس از آن نیز، نوبت به 86 می‌رسد.

 قیمت محصولات جدید خطوط تولید تویوتا

منبع:پدال



نظرات