1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نیسان قشقایی فیس‌لیفت در راه است

نیسان قشقایی فیس‌لیفت در راه است

6 اسفند 1395
  • 1

نسل دوم نیسان قشقایی از اواخر سال 2013 در بازار اروپا حضور دارد و همین امر نیسان را بر آن داشته تا نمونه‌های اولیه‌ی قشقایی فیس لیفت شده تست‌های جاده‌ای خود را آغاز کنند. یکی از این پروتوتایپ ها در اسپانیا شکار دوربین عکاسان صنعتی شده و پوشش‌های روی آن بازنگری‌های صورت گرفته در بخش‌های جلویی و عقبی، آینه‌های جانبی و حتی طراحی رینگ‌های خودرو را نیز پنهان می‌کنند.

 نسخه فیس‌لیفت نیسان قشقایی در راه است

اگرچه که به علت وجود پوشش‌ها شناسایی جزئیات تغییرات صورت گرفته سخت است اما احتمالاً نیسان قشقایی فیس لیفت شده را با توجه به قشقایی پریمیوم کانسپت رونمایی شده در نمایشگاه ژنو 2016 به بازار خواهد فرستاد. به عنوان نتیجه به نظر می‌رسد طراحی رینگ‌های قشقایی فیس لیفت مشابه نمونه‌ی کانسپت باشد و موقعیت و شکل مه شکن‌ها نیز به یادآورنده ی پریمیوم کانسپت هستند.

 نسخه فیس‌لیفت نیسان قشقایی در راه است

همان‌گونه که در تصاویر جاسوسی دیده می‌شود، راننده در خودرو تنها نیست و وسیله‌ی آزمایش شبیه به انسان ATD نیز در خودرو جای گرفته است. همچنین یک ATD دیگر نیز در بخش عقبی برای شبیه‌سازی وزن و ابعاد بدن انسان در کابین وجود دارد.

 نسخه فیس‌لیفت نیسان قشقایی در راه است

تصاویری از کابین خودرو وجود ندارند اما نیسان شاید از مواد بهتری نظیر چرم ناپا در قشقایی فیس لیفت استفاده کند. چرم ناپا در کانسپت یاد شده بکار رفته است. مدیر طراحی کانسپت نیسان سال پیش گفته بود که قشقایی پریمیوم کانسپت به گونه‌ای طراحی شده که تولید آن امکان‌پذیر باشد. همان‌گونه که تصور می‌کنید این تجهیزات و ویژگی‌ها احتمالاً در فول ترین خودرو بکار خواهند رفت.

 نسخه فیس‌لیفت نیسان قشقایی در راه است

اگرچه که نسخه‌ی فیس لیفت قشقایی برای حضور در بازار اروپا آماده می‌شود اما تنها چند هفته از معرفی این خودرو در ایالات‌متحده و با نام “روگ اسپورت” می گذرد. این کراس اوور کامپکت در کانادا نیز معرفی شده اما از همان نام قشقایی استفاده می‌کند.

 نسخه فیس‌لیفت نیسان قشقایی در راه است

انتظار می‌رود نسخه‌ی فیس لیفت قشقایی مخصوص اروپا در اوایل ماه مارس و در ژنو معرفی شود مگر اینکه نیسان دست نگه داشته و تصمیم بگیرد تا در فرانکفورت آن را رونمایی کند.

منبع:پدال



نظرات

  • کورش کورش (6 اسفند 1395 ساعت 20:26)

    از ترس ترامپ و اینکه ممکن است بدلیل اسم ایرانی این خودرو، از ورود آن به آمریکا جلوگیری کنند نام آن را از قشقایی به روگ اسپرت تغییر داده اند.